Gå til innhold

Tokio Hotel Rocks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok allesammen, sorry hvis jeg bare hopper inn i samtalen om at Bill ser ut som en jente og bla bla bla

 

Men stilen hans kalles J-rock/J-pop, Det er en stil som kommer fra Asia, og hvis du/dere søker på google.no etter dette vil dere finne ut at det er flere gutter som kler seg sånn.

 

Han ble inspirer av denne stilen og jeg synes folk ikke burde begynne å prate om at han er homofil eller jente bare pga. dette.

 

Men på en annen side så fåretrekker jeg storebroren Tom...^^

Lenke til kommentar
Men stilen hans kalles J-rock/J-pop

 

Ikke helt. Stilen heter ikke J-rock eller J-pop (begge to er musikksjangre, spesifikt japansk rock og japansk pop), men visual kei ( http://en.wikipedia.org/wiki/Visual_kei ). Det som er riktig er at visual kei ofte dukker opp i forbindelse med J-rockband (X Japan, Malize Mizer og Dir En Grey er gode eksempler). Personlig syns jeg ikke det ser ut som om han går for visual kei-stilen (synd å si det, men han ser mer ut som en emojente).

Lenke til kommentar
Ok allesammen, sorry hvis jeg bare hopper inn i samtalen om at Bill ser ut som en jente og bla bla bla

 

Men stilen hans kalles J-rock/J-pop, Det er en stil som kommer fra Asia, og hvis du/dere søker på google.no etter dette vil dere finne ut at det er flere gutter som kler seg sånn.

 

Han ble inspirer av denne stilen og jeg synes folk ikke burde begynne å prate om at han er homofil eller jente bare pga. dette.

 

Men på en annen side så fåretrekker jeg storebroren Tom...^^

 

Åja, så du tror ikke dette bare er en stil som spiller på at han ser ut som en jente, og at på et bilde av dette bandet holder broren en hånd i buksa hans? Markedsverdi kalles det, ikke en stil som inspirerer ham :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...