Gå til innhold

Tokio Hotel Rocks


Anbefalte innlegg

Bullshit, man kan ikke si at musikken er det værste man har hørt, det tror jeg ikke på.

Greit nok, musikken er ikke noe å skrive hjem om, men etter å ha sett et par sanger på youtube ser man at de er talentfulle for å være så unge.

 

Hilsen en nøytral kar, som ikke kommer til å høre på Tokio Hotel, men kommer ikke til å si at de SUGER bare på grunn av image heller.

9600511[/snapback]

Talentfulle? De skriver neppe sangene selv, og uansett er vel ikke et par powerchords noen stor dyd? Den eneste som må ha litt talent er vokalisten, hvis det da ikke er playback når de spiller live.

 

Men for all del, alle har forskjellig smak og får like hva de vil og blabla..

9600717[/snapback]

 

Til din informasjon så skriver Vokalisten meste parten av sangene selv, de engelske skriver han med hjelp av produsentene fordi han ikke er så flink i engelsk. Og nei, de har ikke playback på konserter! Bare sånn at du vet. Søk de opp på youtube og du vil se og høre at de ikke har playback.

9603273[/snapback]

 

Ikke playback? Ei venninne er TH-fan, og så på masse TH live-videoer på youtube, og var endel av de som var playback...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da vet jeg ikke hva slags videoer dere ser, men de fleste jeg ser er uten playback. De spiller selvfølgelig av og til med playback, men det er ikke ofte.

Og på musikken DVD'ene deres så spiller de LIVE, ingenting playback der nei.

Men hvem spiller uten playback av og til? Det er jo på visse arrangement hvor man må ha playback bare sånn just in case!

Lenke til kommentar

Jeg hørte fort igjennom plata nå (lillesøsteren min liker Tokio Hotel). Platt, kjedelig og intetsigende poprock med emofile tendenser, virker det som (kjedelig og monotont gitarspill, kjedelig tromming og en halvbra vokalist). Linkin Park er forøvrig også et skrotband av dimensjoner (som majoriteten av nu-metalen som kom fra USA på siste halvdel av 90-tallet).

 

Vil folk ha depressiv musikk, så gå heller for The Cure, Joy Division, Antimatter, My Dying Bride eller noe sånt. De har i det minste en viss grad av musikalsk integritet.

Lenke til kommentar
Fooler meg nesten fornermet...  For meg er det laaaaangt ifra noe skrotband. Det er det bandet som har og betyr mest for meg. Det er absolutt ikke skrot og det mener noen millioner til. Det er jeg sikker paa.    Menmen. Det er din mening, men aa paastaa at det er skrot blir vel litt hmm 'feil'?

9607386[/snapback]

 

Millioner av fluer er av den oppfatning at hundeavføring er en fin ting, men det betyr ikke at det er et udiskutabelt faktum ;) Om bandet er skrot eller ikke er i grunn opp til enhver å avgjøre. Greit nok at andre liker det, folk får like hva de vil, men jeg syns det er et tafatt band med kjip vokal, kjedelig musikk og, generelt sett, litt vel mye "deppa tenåring"-image (men nå skal det sies at jeg syns hele nu metal-sjangeren stort sett er søppel). Men det er min mening da.

 

Delivering teh lulz:

Lenke til kommentar
Fooler meg nesten fornermet...  For meg er det laaaaangt ifra noe skrotband. Det er det bandet som har og betyr mest for meg. Det er absolutt ikke skrot og det mener noen millioner til. Det er jeg sikker paa.    Menmen. Det er din mening, men aa paastaa at det er skrot blir vel litt hmm 'feil'?

9607386[/snapback]

 

Det samme gjelder meg angående Tokio Hotel!

Makan ><

Lenke til kommentar
De spiller selvfølgelig av og til med playback, men det er ikke ofte.

9606055[/snapback]

Hvorfor er det en selvfølge?

9606169[/snapback]

 

 

Alle artister eller band har spilt med playback en gang i løpet av karrieren sin!

9609573[/snapback]

 

Et veldig dristig utsagn vil jeg si.

Lenke til kommentar
De spiller selvfølgelig av og til med playback, men det er ikke ofte.

9606055[/snapback]

Hvorfor er det en selvfølge?

9606169[/snapback]

 

 

Alle artister eller band har spilt med playback en gang i løpet av karrieren sin!

9609573[/snapback]

 

Et veldig dristig utsagn vil jeg si.

9609595[/snapback]

Sjansen er stor hvis de vil være med på "topp 20" eller andre programmer i den duren, ja, men det er langt fra alle band som har gjort det eller vil det.

 

Skal ikke kalle musikken og bandet for noe nedlatende siden musikk er subjektivt, men i mine ører var ikke dette noe bra.

Lenke til kommentar
De spiller selvfølgelig av og til med playback, men det er ikke ofte.

9606055[/snapback]

Hvorfor er det en selvfølge?

9606169[/snapback]

 

 

Alle artister eller band har spilt med playback en gang i løpet av karrieren sin!

9609573[/snapback]

 

Et veldig dristig utsagn vil jeg si.

9609595[/snapback]

 

Der tok du vist feil. Jeg har spilt i band, og vi spilte aldri playback... :hmm:

I likhet med de fleste band utenfor popsjangeren.

Lenke til kommentar
De spiller selvfølgelig av og til med playback, men det er ikke ofte.

9606055[/snapback]

Hvorfor er det en selvfølge?

9606169[/snapback]

 

 

Alle artister eller band har spilt med playback en gang i løpet av karrieren sin!

9609573[/snapback]

 

Et veldig dristig utsagn vil jeg si.

9609595[/snapback]

 

Der tok du vist feil. Jeg har spilt i band, og vi spilte aldri playback... :hmm:

I likhet med de fleste band utenfor popsjangeren.

9609819[/snapback]

 

 

Jeg snakker store band på awards!

Ikke ille ment... angånende bandet ditt^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...