Gå til innhold

Tokio Hotel Rocks


Anbefalte innlegg

Hørte på den Mosoon sangen. Vokalisten synger i samme toneleie til langt ut i sangen, og når han endelig bytter toneleie blir ikke sangen nevneverdig mye bedre. Men til tross for at sangen er monoton er det noe i musikken som jeg skjønner at fenger noen, men ikke meg.

 

Kan vel si at bandet er et enten hate, eller elske band.

For min del blir det nok hate. Selv om jeg skrev at det er noe som fenger, så er det ikke nok... Imaget deres er nok grunnen til at gruppen har så mange fans som den har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle artister eller band har spilt med playback en gang i løpet av karrieren sin!

9609573[/snapback]

 

Det er sant. Men det er stort sett fordi de blir tvunget til det. Men de fleste jeg vet om, kødder mye med playback tvangen.

Stonegard ble tvunget til å bruke playback når de spillte på programmet Dunder. Da skiftet de alles stilling på instrumenter. Som trommis på vokal og gitar, vokalisten på trommer, bassisten på gitar...

Muse ble også en gang tvunget til sånt. Men da køddet Bellamy ganske mye, ved å veive henda rundt keyboardet isteden for å late som han spillte det osv...

 

Hvis Tokio Hotel latet videre som om de spillte for real med playback, så blir det mye mer fake enn at man kødder på scenen syns jeg :!:

9622057[/snapback]

 

 

Det er jeg fullstendig enig i. Jeg tror det har noe med hvor unge og uerfarene de er. Jeg vet ikke, men jeg er enig med deg. :) Det er vel produsente/de ansvarlige og de som har ansvaret for guttene som ikke lar de ta sjansen på akkurat det. Jeg mener jeg leste noe om hvor lite guttene får bestemme selv, uansett hvor mye de har lyst til. :mad: Men nå er jo alle over 18, så musikken for min del blir bare bedre og bedre. Og jeg håper på tysk musikk og ikke engelsk! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hadde kanskje vært greit at et band hadde sånn ca ganske så lik klessil? Sier ikke at alle skal gå i armanidresser, hvite skjorter og blått slips, men når vokalisten og han andre, tvillingene, kjører stiler som er såååå laaangt ifra hverandre, han bandet et stilproblem. Attitude og stil er nesten 50% av det som gjør et band til et band!

9618716[/snapback]

 

Jeg trodde det var musikken, jeg.

9619688[/snapback]

 

Det trodde jeg og :S

9621962[/snapback]

 

Det er den andre 50% delen, okey kanskje litt mer, men stil/attitude spiller utrolig stor rolle i dagens musikkbransje!

Og til den som sa at de gjorde for å appellere til større publikum, tror ikke at hip-hop-gangstawankstaz hører så mye mer på dette bandet selv om en av dem ser ut som en

Lenke til kommentar

Jeg synes påstander som at du liker bandet på grunn av musikken er utrolig drøyt. 2-3 grep gjennom en hel sang er ikke nok til at musikken skal være utrolig fengende med mindre du heter Ritchie Blackmore. F.eks. består punk låter sjeldent av mer enn to eller tre powerchords, men igjen tror jeg de fleste punk-fans ser mer på vokalen og energien enn musikken.

 

Så vidt jeg vet har ikke Tokio Hotel noen gitar-soloer heller (takk og pris egentlig). Det kan jo hende at du er storfan av ''det enkle er ofte det beste'' ordtaket, så kanskje det bare er en smakssak.

Endret av H-e-l-l-o
Lenke til kommentar

Bah ><

Jeg føler at folk er en smule treige her, men det nå bare meg.

De som ikke liker/hater Tokio Hotel er musikken sikkert veldig kjedelig, monoton og rett og slett dårlig. Det har jo noen av dere kommentert lengere bak i diskusjonen.

Og for de som liker Tokio Hotel er musikken bra, lyttbar og om ikke bra laga!

Det er det den er for meg...

Lenke til kommentar

Nå skal jeg ramse opp en del band som bare har "2 grep" igjennom hele jævla sangen:

Korn,

Nightwish,

Dream Theatre,

Gorillaz,

White Stripes,

Nirvana,

Deathstars,

Marilyn Manson...

Men dette er jo ikke det det går på...

Det er mest stemmen som brukes uansett... Dessuten så spiller teksten stor rolle også!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...