Gå til innhold

Tokio Hotel Rocks


Anbefalte innlegg

En vokalist som kler seg som en jente, en wannabe Jamaica fyr med en alt for stor caps, en 17 åring som ser ut som han er 10 år og i tillegg masette drittmusikk, hva mer kan jeg si...

 

Dårligste bandet noen gang, folk hører på det pga andre venner hører på det og fordi MTV har bestemt at det er "inn". Nei, finn dere deres egen musikk, noe unikt og ikke sånn drittmusikk som kommer og går.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor haterne bumpe denne tråden støtt og stadig. Og jeg må sitere regelen nok en gang:

 

1B. Tråder/poster opprettet for å latterliggjøre andres musikksmak eller favoritter regnes som trolling og vil bli stengt/slettet.

 

Men går ikke dette ut over ytringsfriheten, da? Mulig det, men dette er et privateid forum og vi ønsker at musikkelskere skal få lov til å diskutere sine favoritter i fred, uten konstant latterliggjøring fra andre. Tenk om alle albumguidene og bandtrådene skulle flomme over av "omfg, dette bandet suger azz!!11!" Det er så klart noe helt annet med konstruktiv kritikk, men det ser man veldig lite av i denne tråden.

 

Ta ansvar og avstå fra barnslig oppførsel! Kommentarer på moderering gjøres via PM.

Lenke til kommentar

Emnet stenges for midlertidig opprydding.

 

Edit: Og da var tråden åpen igjen. Innlegg som kaller andre for troll, innlegg med trolling og innlegg med latterliggjørende utsagn er slettet. Innlegg med et snev av konstruktivitet er beholdt enn så lenge.

Endret av cun
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Liker ikke helt sangene dems. Lasta ned en sang av de, virka som jeg hadde hørt den tusen ganger før. Og synes det er litt rart når han som holder el-guitaren har buksa ned på knære og en caps som er alt for stor:P

 

Et spørsmål: Er det en jente i gruppa? Eller er det han gutten jeg ser?:p

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Ett innlegg med trolling er slettet. Opp gjennom denne trådens historie har det blitt slettet et utall med slike latterliggjørende innlegg, nå er det nok. Trådstarteren var tydeligvis etter å reklamere. Fansen oppmuntres til å lage en skikkelig tråd for bandet og trollene oppfordres til å holde seg langt unna. Denne stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...