Gå til innhold

Guide: Hvordan lage et annerledes desktop


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Jeg har instalert "BootSkin" og lastet ned et slipknot skin.. det står i bootskin at det er aktivert, men når jeg starter opp er det "default" skin.. (jeg kjører xp64-bit)

mitt spm.: Wy?

Jeg vil tippe at det er 64-bitversjonen som gir deg problemer. Dessverre har jeg gått over til Vista, og kan ikke prøve det ut selv (derfor jeg ikke er aktiv her lengre). Du kan jo prøve å høre om noen andre med 32-bit kan sjekke om det fungerer der. Kan se om jeg kan svare mer senere (er på skolen).

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Er fristende å style Windows igjen, nå som jeg har to skjermer. Kjører UxTheme + et ganske stilrent tema (Luna Longhorn Revolution). Longhorn var jo navnet "neste Windows" skulle ha, som ble Vista. Men det er før selve Aero kom. Bilde.

Nå er det jo slik at jeg har en ekstra skjerm som ikke brukes veldig, men som fortsatt er deilig å ha. Der putter jeg msn, musikk, nedlastninger og alt som går i bakgrunnen.

Tror jeg vil ha Samurize eller ObjectDock på den skjermen.

 

Hva var nyttig med posten min? At jeg er glad for denne guiden!^^

Lenke til kommentar
Jeg har instalert "BootSkin" og lastet ned et slipknot skin.. det står i bootskin at det er aktivert, men når jeg starter opp er det "default" skin.. (jeg kjører xp64-bit)

mitt spm.: Wy?

Jeg vil tippe at det er 64-bitversjonen som gir deg problemer. Dessverre har jeg gått over til Vista, og kan ikke prøve det ut selv (derfor jeg ikke er aktiv her lengre). Du kan jo prøve å høre om noen andre med 32-bit kan sjekke om det fungerer der. Kan se om jeg kan svare mer senere (er på skolen).

 

Goscinny ;)

fint vist du kan be noen av de andre se litt i tråden^^

Lenke til kommentar

Hei.

 

Er ikke så veldig dyktig på dette med Samurize, men har fått til tv-programmet med den excellente guiden i første post. Har funket helt fint inntil nå.

Nå står det bare TV-program: N/A og "ingen programmer før imorgen" på alle mine kanaler. Har ikke endret noe i samurize siden sist det funket.

 

Har siste versjon av Samurize og siste versjon av NorskTv.ini (1,1)

 

Windows Vista Ultimate

 

Ideer?

Lenke til kommentar

Jeg mener å huske at det var en eller annen fil du kunne slette. Se etter den filen hvor TV-programmet blir lastet ned til. Lag en kopi som du lagrer et sikkert sted, og prøv å slett den som ligger i TV-mappa. Om det ikke hjelper, legger du tilbake Den kopierte filen ...

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Noen som kan forklare meg kort og enkelt hvordan jeg får et sånt theme til å fungere? Har Samurize, men skjønner ikke helt.

må bare starte helt i begynnelsen og fysisk gjør en ting om gangen..

det kan hjelpe å lese mange ganger..

er det programmer du ikke har så kan du bruke www.download.com eller www.google.com

 

det var det jeg gjorde, men støtte på problemer fordi jeg hadde x64 -_-

 

Mvh. 2ball(s)

Lenke til kommentar
Tenkte å prøve Fly-A-Kite :dribble: Er det bare å kjøre installfila, så gjøres alt automatisk? Også bare uinstallere så er alt borte igjen?

 

Ja. Det kan hende at noen av ikonene henger igjen etter uinstalleringa. Kan hende at de har fiksa det nå.

Endret av Tho-mas
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...