Gå til innhold

Guide: Hvordan lage et annerledes desktop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Har prøvd meg litt med samurize i Vista.. Problemet er at det er heilt merkelige fargar i programmet. Som dokke ser av vedlegget, så er det veldig vanskelig å lese teksten i menyane...

 

Ka skjer?

 

EDIT:

 

hmm merkelig.. når eg no ser på bildet som er vedlagt, så er det faktisk mulig å lese teksten. Og når eg har internet explorer i fullskjerm bak samurize configen, så er teksten ENDA bedre, faktisk nesten perfekt.. Kanskje det berre er den betaen som ikkje er heilt kompatibel med vista enda...

 

EDIT2: det er bakgrunnen som skin gjennom programmet.. MEd ein svart bakgrunn på skrivebordet ser alt perfekt ut, mens med ein kvit bakgrunn er teksten heilt umulig å lese...

 

:hmm:

post-18937-1174777172_thumb.jpg

Endret av Fatboy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du må velge riktig nettverks-kort. Meteret prøver nå å måle kortet han som lagde config'n har :p

8382091[/snapback]

Ok :p

 

Men nå har jeg åpnet "Import Export Tool" så exporterte jeg den, så importerte jeg den som en package file, er det riktig? Så når spørsmålet kom opp om hvilket nettverks kort jeg skulle velge så kom det opp flere alternativer (se det første bildet). Hvilket skal jeg velge? Jeg har innebygd nettverkskort, så jeg vet ikke hva det heter :p:blush: Jeg prøvde "Broadcom 802.11a/b/g WLAN" Og deretter reloda jeg configen, og den funka fortsatt ikke :no: (Se det andre bildet)

post-124483-1176562185_thumb.jpg

post-124483-1176562242_thumb.jpg

Endret av aXXo
Lenke til kommentar
Da velger du det innebygde istedenfor WLAN-kortet du valgte nå :p

8382646[/snapback]

Ok :p Men nå har jeg prøvd alle de alternativene som står der, og det funker fortsatt ikke :no: Hva har jeg gjort feil da a?

8382706[/snapback]

INGEN som vet dette eller? :p:( Har så lyst å få det fiksa :yes: Men er samtidig så tenkte jeg at jeg skulle spørre om hvordan man får til sånn "spilles nå" greier, i Samurize selvsagt, men sånn at det står hvilken artist og hvilken sang som spilles, har iTunes bare så det er sagt :p

 

Takk for all hjelp :thumbup:

Lenke til kommentar
Da velger du det innebygde istedenfor WLAN-kortet du valgte nå :p

8382646[/snapback]

Ok :p Men nå har jeg prøvd alle de alternativene som står der, og det funker fortsatt ikke :no: Hva har jeg gjort feil da a?

8382706[/snapback]

INGEN som vet dette eller? :p:( Har så lyst å få det fiksa :yes: Men er samtidig så tenkte jeg at jeg skulle spørre om hvordan man får til sånn "spilles nå" greier, i Samurize selvsagt, men sånn at det står hvilken artist og hvilken sang som spilles, har iTunes bare så det er sagt :p

 

Takk for all hjelp :thumbup:

8391422[/snapback]

Spør igjen jeg :blush::p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...