Gå til innhold

Supermann vs Batman


Hvem tror du ville vunnet i en kamp mellom Supermann og Batman?  

338 stemmer

  1. 1. Hvem tror du ville vunnet i en kamp mellom Supermann og Batman?

    • Supermann
      190
    • Batman
      148


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gjenar spørsmålet: Ville utfallet blitt det samme om denne imaginære kampen hadde funnet sted på en planet med rød sol?

6531868[/snapback]

 

Irrelevant. Batman kunne aldri reist til en planet med rød sol, vanlige mennesker som han kommer seg knapt til månen uten å risikere den sikre død.

 

Men Supermann med vanlige krefter ville ikke hatt sjangs mot Batman. Kal El er ikke akkurat noen "kung fu hustle" når det kommer til kampsport. Supermann uten kreftene er ikke Supermann. Han er kun Mann. Dette handler ikke om Batman vs Mann, det handler om Batman vs. Supermann. :p

Lenke til kommentar
Jeg gjenar spørsmålet: Ville utfallet blitt det samme om denne imaginære kampen hadde funnet sted på en planet med rød sol?

6531868[/snapback]

 

Irrelevant. Batman kunne aldri reist til en planet med rød sol, vanlige mennesker som han kommer seg knapt til månen uten å risikere den sikre død.

 

Men Supermann med vanlige krefter ville ikke hatt sjangs mot Batman. Kal El er ikke akkurat noen "kung fu hustle" når det kommer til kampsport. Supermann uten kreftene er ikke Supermann. Han er kun Mann. Dette handler ikke om Batman vs Mann, det handler om Batman vs. Supermann. :p

6533257[/snapback]

Derfor skal jeg nå lage en Supermann vs Batmann spillefilm med deg i hovedrollen som supermann og Swoofah som batman. Siden jeg resiserer kan jeg si med en gang at Dotten er den overlegne seiersherre. Batman (Swoofah) skal slå godt fra seg før dotten steker øynene hans med sine egne øyestråler. deretter skal han fly opp med Swoofah til 100000000000000000000000 meters høyde og kaste ham nedover. Dermed er egentlig denne diskusjonen slutt. :thumbup:
Lenke til kommentar
Jeg gjenar spørsmålet: Ville utfallet blitt det samme om denne imaginære kampen hadde funnet sted på en planet med rød sol?

6531868[/snapback]

 

Irrelevant. Batman kunne aldri reist til en planet med rød sol, vanlige mennesker som han kommer seg knapt til månen uten å risikere den sikre død.

 

Men Supermann med vanlige krefter ville ikke hatt sjangs mot Batman. Kal El er ikke akkurat noen "kung fu hustle" når det kommer til kampsport. Supermann uten kreftene er ikke Supermann. Han er kun Mann. Dette handler ikke om Batman vs Mann, det handler om Batman vs. Supermann. :p

6533257[/snapback]

Hvorfor kan ikke Batman gjøre det, når Lex gjorde det i den berømte tvekampen de to hadde? For å ha like term's? Så du vet.

 

En ære å få spille batman ;) Selv om mr.Wolf vil at jeg skal tape.. Jaja vi får improvisere litt! :devil:

Lenke til kommentar
Jeg gjenar spørsmålet: Ville utfallet blitt det samme om denne imaginære kampen hadde funnet sted på en planet med rød sol?

6531868[/snapback]

 

Irrelevant. Batman kunne aldri reist til en planet med rød sol, vanlige mennesker som han kommer seg knapt til månen uten å risikere den sikre død.

 

Men Supermann med vanlige krefter ville ikke hatt sjangs mot Batman. Kal El er ikke akkurat noen "kung fu hustle" når det kommer til kampsport. Supermann uten kreftene er ikke Supermann. Han er kun Mann. Dette handler ikke om Batman vs Mann, det handler om Batman vs. Supermann. :p

6533257[/snapback]

Hvorfor kan ikke Batman gjøre det, når Lex gjorde det i den berømte tvekampen de to hadde? For å ha like term's? Så du vet.

 

En ære å få spille batman ;) Selv om mr.Wolf vil at jeg skal tape.. Jaja vi får improvisere litt! :devil:

6536363[/snapback]

Vi kan si at den som er sterkest av deg og dotten vinner.
Lenke til kommentar
Supermann is teh 1337z0r r0xx0r!

 

Kan Batman fly? Nei.

Kan Batman se gjennom ting? Nei.

Kan Batman stoppe kuler? Nei.

Kan Batman få tiden til å gå bakover? Nei.

Kan Batman se ut som en idiot samtidig som han kan skifte om til Superman på sekunder? Nei.

Kan Batman dø? Dessverre...

6614421[/snapback]

 

Jøss!

Han har Batmobilen sin, det sier sitt!

 

Superman kan dø han også, med en liten grønn stein kalt Kryptonitt, poff vekk med superman..... :tease:

Lenke til kommentar

Jeg sier en ting her... og det er fakta!

 

Så lenge Batman ikke er i besittelse av en god klump kryptonitt kan han umulig slå Supermann i en slosskamp. Supermann er rett og slett uslåelig! :)

 

Dessuten, så tviler jeg på at de to noensinne kommer til å sloss, ettersom begge to virker som likanes karer... ;)

 

Leno :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...