Gå til innhold

Supermann vs Batman


Hvem tror du ville vunnet i en kamp mellom Supermann og Batman?  

338 stemmer

  1. 1. Hvem tror du ville vunnet i en kamp mellom Supermann og Batman?

    • Supermann
      190
    • Batman
      148


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bryan Singer er interessert i å lage en Superman vs. Batman film om det blir aktuelt igjen.

 

Nei og nei sier nå bare jeg. Ikke mer Singer, han ville sikkert tatt med de evneveike skribentkompisene sine Michael Dougherty og Dan Harris. De rotet til X2 og de rotet til Superman Returns. Jeg gremmes over hvilken hovedplott de ville skapt i en slik film.

 

Nei, la det bli Nolan som regisserer om det blir aktuelt, eller Sam Raimi :w00t:

Lenke til kommentar
Alvorlig talt, skal dette her makte å slå Supermann:

 

 

6446396[/snapback]

Dotten, Dotten, Dotten... Den var under beltestedet. Der klarte du å dra fram det verste som noen gang har blitt lagd i Batman-sammenheng. Det var nesten like dårlig gjort som å si at Supermann går med underbuksene utenpå. :p

 

Jeg slutter meg til Batman-tilhengerene, utelukkende av den grunn at Batman er såpass tøff og barsk som han er, uten at han har særfordeler av å være fra en annen planet og derav er tilnærma udødelig. Hadde pollen gjaldt Fantomet vs Supermann hadde jeg vært tilhører av Ånden som går, av samme grunn. (OT: Hadde det ikke vært på tide med en ny Fantomet-film og egentlig? Den som ble lagd med Billy Zane var noen flaue greier...)

 

Men, jeg skal fortsatt være så dipolmatisk å si at supermann kan nok fakke/banke/tilintetgjøre flere forbrytere fortere enn hva Batman hadde klart.

Lenke til kommentar
Jo, det er han . og han er mer fargerik :) batman er grå og kjedlig

6449368[/snapback]

Nei han er mørk og TØFF! :D Superman er for mye lightside of the force til å være kul.

OT: Hadde det ikke vært på tide med en ny Fantomet-film og egentlig? Den som ble lagd med Billy Zane var noen flaue greier...)

Billy gjorde vel en grei jobb, men historien og måten de fremstilte Singh på var fryktelig.. (Singh-tegnet som et spindelvev? WHY?)

Lenke til kommentar

Det er vel egentli ikke et spørsmål om hvem som er kulest, men hvem som vinner kampen.

 

Det eneste Batman har som kan "skade" Superman er kryptonitt. Så i utgangspunktet kan begge vinne. Det er hvordan kampen starter som avgjør hvem som vinner. Det er klart hvis Batman sniker seg opp til Superman når han minst venter det og stapper en kryptonitt langt nedi halsen på han har jo ikke Superman noe sjangs. Men kommer Batman mitt i gata og roper på Superman og utfordrer til kamp, tror jeg nok Superman vinner.

 

Jeg tror ikke man kan si bare sånn ut av løse lufta hvem som vinner, må nestn ha noe å gå etter? :)

 

BTW: På den tegningen i førstepost kan det godt hende at Batman vinner, fordi da er han såpass nær Superman...

Lenke til kommentar

Her er det mye om og men. Og det er helt klart at denne kampen avgjøres hvordan den blir lagt opp. Som feks at Batman vinner hvis han starter i posisjon til å stappe kryptonitt langt oppt 2*** på Supermann.

Jeg synes helt klart at Batman er tøffere enn Supermann, men i en fight mellom de to så satser jeg på Supermann.

 

Men hvis kakemonsteret hadde kommet, så hadde Supermann fått noe å bryne seg på :thumbup:

Lenke til kommentar
Her er det mye om og men. Og det er helt klart at denne kampen avgjøres hvordan den blir lagt opp. Som feks at Batman vinner hvis han starter i posisjon til å stappe kryptonitt langt oppt 2*** på Supermann.

6475275[/snapback]

 

 

Spoiler for Superman Returns (Ikke les om du har tenkt å se filmen):

 

 

 

Selv med en bit kryptonit sittende fast i ryggen makter han å rive løs en øy(!) og fly den av sted ut i verdensrommet. Øyen er for ordens skyld en gigantisk kryptonit øy. Så det er ikke nødvendigvis slik at litt kryptonit opp i anus er sikkerheten selv for Batman. Supermann kan fortsatt hive et kontinent oppå han. (Men for ordens skyld var det en latterlig del av historien til filmen og han fikk nå juling av Lex når han befant seg på denne "kryptonit øyen".)

 

Lenke til kommentar
Her er det mye om og men. Og det er helt klart at denne kampen avgjøres hvordan den blir lagt opp. Som feks at Batman vinner hvis han starter i posisjon til å stappe kryptonitt langt oppt 2*** på Supermann.

6475275[/snapback]

 

 

Spoiler for Superman Returns (Ikke les om du har tenkt å se filmen):

 

 

 

Selv med en bit kryptonit sittende fast i ryggen makter han å rive løs en øy(!) og fly den av sted ut i verdensrommet. Øyen er for ordens skyld en gigantisk kryptonit øy. Så det er ikke nødvendigvis slik at litt kryptonit opp i anus er sikkerheten selv for Batman. Supermann kan fortsatt hive et kontinent oppå han. (Men for ordens skyld var det en latterlig del av historien til filmen og han fikk nå juling av Lex når han befant seg på denne "kryptonit øyen".)

 

6476777[/snapback]

 

Dotten da.. Pay attention!

 

 

 

Lois fjernet kryptonitten fra han før han løftet øya..Med kryptonitten i ryggen var han mer eller mindre hjelpeløs, og ville ha druknet. Det eneste som hadde innvirkning på han var selve øya når han løftet den. Og selv den utmattet han jo til slutt.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...