Gå til innhold

Supermann vs Batman


Hvem tror du ville vunnet i en kamp mellom Supermann og Batman?  

338 stemmer

  1. 1. Hvem tror du ville vunnet i en kamp mellom Supermann og Batman?

    • Supermann
      190
    • Batman
      148


Anbefalte innlegg

Han er ikke udødelig.

Jeg trodde han var udødelig uten kryptonitt. Men men :shrug:

6661812[/snapback]

;)

 

Les et par poster tidligere i tråden angående hvordan en tror kreftene hans fungerer :) Kanskje det hjelper

6662420[/snapback]

Får han ikke kreftene sine fra sola? I vertfall i følge Smallville.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han er ikke udødelig.

Jeg trodde han var udødelig uten kryptonitt. Men men :shrug:

6661812[/snapback]

;)

 

Les et par poster tidligere i tråden angående hvordan en tror kreftene hans fungerer :) Kanskje det hjelper

6662420[/snapback]

Får han ikke kreftene sine fra sola? I vertfall i følge Smallville.

6662492[/snapback]

Jeg mener bestemt jeg har skrevet om dette i en del poster tilbake; men ja han får sine krefter fra VÅR sol.. For å begrense det, så blir han bare "super" ved gule soler. Krypton-solen var rød. Han er som en levende solcellepanel ;)

Lenke til kommentar
så vidt jeg vet så var det vel en tegneserie som het supermann vs batman..der batman vant,han drepte seff ikke supermann da,men han vant

 

jeg går for batman, han for jobben gjort,supermann har for mye samvitighet og dreper ikke folk..batman er hard..supermann er for eh mennesklig:P

6675551[/snapback]

 

Det har vært flere vs. mellom de to opp gjennom årene. Står vel litt om det i begynnelsen av tråden :)

Lenke til kommentar
så vidt jeg vet så var det vel en tegneserie som het supermann vs batman..der batman vant,han drepte seff ikke supermann da,men han vant

 

jeg går for batman, han for jobben gjort,supermann har for mye samvitighet og dreper ikke folk..batman er hard..supermann er for eh mennesklig:P

6675551[/snapback]

 

Det har vært flere vs. mellom de to opp gjennom årene. Står vel litt om det i begynnelsen av tråden :)

6675563[/snapback]

 

 

 

hey,det er verdt å nevne,og batman har somsagt vunnet noen av de(de fleste så vidt jeg vet)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Spør du meg så er det jævla ulogisk at jordens smarteste person går rundt i batman drakt og bekjemper kriminalitet.

Batman burde blitt verdens beste detektiv, men nå er hele karakteren hans ødelagt.

 

Det gir ikke noe mening at Superman er så retard heller, han kan bevege seg mange ganger fortere enn menneskene kan tenke, men det virker som han har helt gjennomsnittlig menneskelig intelligens mesteparten av tiden. :hmm:

Endret av Compsognathus
Lenke til kommentar

Egentlig er det ikke ulogisk. han mistet familien , han klarer ikke å slutte å tenke på at noen burde ha gjort noe for å forhindre det og nå jobber med at ingen andre barn skal oppleve det samme..

noe som er litt ironisk med tanke på at pga han så opplevde dagens robin (Tim drake) det bare fordi han hang med batman..

 

men Batman er ikke verdens beste detektiv.. det er mange som sioer det .. men ElongatedMan(ralph dibny) er bedre, noe han beviser i "52"

 

Superman i filmene spesielt sliter litt og viser egentlig ganske lav inteligens, men leser du bladene er det ofte du ser han bevise at han er "superinteligent"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...