Gå til innhold

Kulturo: Vil blende filmpirater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så dårlig som TC er så gidder ikke JEG å se på dem ihvertfall...

6350075[/snapback]

Sant. Tror heller det er DVD-utgivelsene som er mest utsatt for tap pga kopiering.

Skrevet

Forhindre filming i kinosalen kan dei nok hjelpe mot, men så fort DVDen er på markedet er jo TC, TS og liknande versjonar heilt ute av biletet, trur ikkje det er her dei største summane blir tapt. Eg ville ikkje lasta ned ein dårleg kopi frå kinosalen i staden for å vente til DVDen kjem.

Skrevet
å dårlig som TC er så gidder ikke JEG å se på dem ihvertfall...

helt enig.. forferdelig lyd og bilde.. har sett en slik, og aldrig mer

Skrevet

Ehh... Reflekterer ikke også øyne og briller en del lys? Jeg ville i hvert fall sluttet å gå på kino om det hadde vært en fare for at jeg skulle få en laserstråle midt i øyet...

Skrevet

Personlig liker jeg ikke cams, siden kvalitéten er for dårlig. Når jeg skal se film så bør kvalitéten være bra, ellers ødelegger det opplevelsen for meg.

Skrevet

Haha, jaja... Det er jo som regel på lugubre kinoer i Russland osv. de fleste blir tatt opp i da... Tviler på at alle russiske kinosaler vil få denne blendings-greia med det første ^^

Jaja, da får TC og SCR-scenen skjerpe seg da ;D

Skrevet

Synes nå det er bra at de gjør forskjellige forsøk på å forhindre distribusjon av filmer før de kommer på DVD. Blir det mer stas å gå på kino også uten at du får et referat fra hele filmen av en kompis uka før.

Skrevet

Som regel sitter duden med kameraet nesten helt alene i salen + at han kjenenr dem som jobber på kinoen. Så da er det bare og avtale og slå av blendings greiene uansett..

Skrevet
Synes nå det er bra at de gjør forskjellige forsøk på å forhindre distribusjon av filmer før de kommer på DVD. Blir det mer stas å gå på kino også uten at du får et referat fra hele filmen av en kompis uka før.

6354623[/snapback]

Bare å be kompise lukke brødboksen det...

Skrevet

Måtte sjekke kalenderen min, trodde først det var 1.april!

Noe så idiotisk som dette har jeg ikke hørt på lenge, av flere grunner tviler jeg på at dette vil stoppe piratvirksomheten. Dessuten er det vel svært få som gidder å laste ned screenere uansett..

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...