Gå til innhold

Kor lenge kan man gå uten mat? Kun vann?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som en dud sa på nyhetene i sta, de kommer ikke til å få bli i norge ved å sultestreike, de må ha en grunn :p

 

Men har de ikke vert uten mat i over 20 dager elns nå da?

De må da væra uhordelige utsultede, og hvordan kan diare'en funke når magan er tom? :p

Lenke til kommentar
Jeg har lært at tre uker, pluss minus noen dager, er maksimum på bare vann. Etter det vil kroppen din rett og slett kollapse på grunn av energimangel. Med mindre du er utrolig tjukk, så klart. Da har du jo mer å tære på.

6333298[/snapback]

 

Men samtidig så vil vel kroppen trenge mer påfyll for å klare å opprettholde livsnødvendige funksjoner?

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at de som har blitt hentet inn til behandling har fått intravenøs næring under dette oppholdet. Hvor lenge en person kan overleve uten mat varierer fra person til person. En tynn stilk har mindre reserver enn en tjukkas, og vil derfor bukke under tidligere. Når det gjelder vannmangel er dette rimelig felles for alle; de færreste holder mer en 3-4 døgn uten.

Lenke til kommentar

afganistan feriested?

 

kansje hvis røde kors inviterer jamie oliver med tv-crew så spiser de nok.

 

 

å bli sendt til afganistan etter en har vært i oslo blir vel som å ha vært i himmelen og ha forstått at gud er den store satan som kaster en ut, fordi han er rasist. Kansje allah er tynnslitt i dette tilfelle, forståelig.

 

Hvis de er villige til å sultestreike så kan en lure på hva annet de er capable of, (american dad). Et utsagn som dette ville gitt høye tall på den konservative seddelen i statene.

 

kansje de er alle AL-CIA-DA, ser at det var noen hvite også på bildet. Er vel bare å sende dem alle til guatanamo i containere så kan resten 1/3 bli sittende i bur i et par år til de finner ut at etter hjernevask og tortur at det er mulig at "1" av dem kansje, muligens er en britisk statsborger.

alt kan skje

be exited

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Når man ikke har bedre argumenter som kan legges ut i den offentlige debatt må man gjøre noe for å vekke sympati og andre dumme følelser hos folk. Disse har valgt å sultestreike seg. Jeg holder fast ved at dette er noe de gjør av eget initiativ, så om de dør skal ikke jeg reagere i det hele tatt. Det eneste kan være at man kan ærklære dem sinnsyke og dermed tvangsinnlegge dem på institusjon og gi dem næring der.

Lenke til kommentar
60 dager er tommelfingerregelen, om man tilfører kroppen salt.

6334813[/snapback]

Jeg begynner å bli ganske lei av å se disse menneskene oppta viktig plass i nyhetsbildet nå, så jeg håper at de ikke får salt.

6334868[/snapback]

Skal vi gå demonstrasjonstog sammen?

6334873[/snapback]

Kan dere ikke bare sultestreike?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...