Gå til innhold

Kor lenge kan man gå uten mat? Kun vann?


Anbefalte innlegg

Det er ingen som gir de oppholdstillatelse selv om de sultestreiker. Det blir som en unge som ikke får akkurat det den vil og da skal holde pusten til den blir blå. Jeg synes ikke synd på de en plass og håper de slutter med denne idioten og reiser hjem snart. Blir de forresten kasta uta b myndighetene snart? (fysisk) eller kan de ikke gjøre noe siden de har campa seg ved en kirke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ingen som gir de oppholdstillatelse selv om de sultestreiker. Det blir som en unge som ikke får akkurat det den vil og da skal holde pusten til den blir blå. Jeg synes ikke synd på de en plass og håper de slutter med denne idioten og reiser hjem snart. Blir de forresten kasta uta b myndighetene snart? (fysisk) eller kan de ikke gjøre noe siden de har campa seg ved en kirke?

6335359[/snapback]

SV fikk vel igjennom at utkastelsen skal revurderes for de sultestreikende?

Lenke til kommentar
Det er ingen som gir de oppholdstillatelse selv om de sultestreiker. Det blir som en unge som ikke får akkurat det den vil og da skal holde pusten til den blir blå. Jeg synes ikke synd på de en plass og håper de slutter med denne idioten og reiser hjem snart. Blir de forresten kasta uta b myndighetene snart? (fysisk) eller kan de ikke gjøre noe siden de har campa seg ved en kirke?

6335359[/snapback]

SV fikk vel igjennom at utkastelsen skal revurderes for de sultestreikende?

6335389[/snapback]

 

Nei og det fryder meg

 

 

:)

Lenke til kommentar

Grusomt av SV da å ville utsette denne saken så den blir enda lengere, det betyr jo bare at de kommer til å sultestreike lengere også.. Det er vel det som er planen til SV, strekke det ut så langt at disse menneskene dør av underernæring.. Ja jeg har alltid visst at folka i SV er en gjeng med hensynsløse drittsekker! :)

Lenke til kommentar
Grusomt av SV da å ville utsette denne saken så den blir enda lengere, det betyr jo bare at de kommer til å sultestreike lengere også.. Det er vel det som er planen til SV, strekke det ut så langt at disse menneskene dør av underernæring.. Ja jeg har alltid visst at folka i SV er en gjeng med hensynsløse drittsekker!  :)

6335863[/snapback]

 

Godt poeng... Har aldri likt SV (er Ap-mann) og det skal sies at jeg ikke likte spesielt godt at det er SV og SP vi er i regjering med.

Lenke til kommentar
Grusomt av SV da å ville utsette denne saken så den blir enda lengere, det betyr jo bare at de kommer til å sultestreike lengere også.. Det er vel det som er planen til SV, strekke det ut så langt at disse menneskene dør av underernæring.. Ja jeg har alltid visst at folka i SV er en gjeng med hensynsløse drittsekker!  :)

6335863[/snapback]

Det er ingen som presser dem til å sultestreike videre selv om saken blir utsatt. Om de hadde hatt vettet i behold hadde de kuttet ut for lengst (eller helst latt være å starte) sultestreikingen.

Jeg er ofte uenig med SV selv, men å kalle dem drittsekker er kanskje litt drøyt :wee:

Forøvrig; jeg har sagt det før og sier det igjen, det bryr meg ikke om disse folkene sulter ihjel.

Lenke til kommentar

Innlegget mitt om sv var ment ironisk bare så folk er klar over det hehe, selvom jeg er ikke noe særlig begeistret for SV selv.. Jeg mener hvertfall at sultestreikere ikke skal forskjellsbehandles og at den sak absolut ikke skal bli revurdert eller utsatt på grunn av sultestreiken..

Lenke til kommentar
Innlegget mitt om sv var ment ironisk bare så folk er klar over det hehe, selvom jeg er ikke noe særlig begeistret for SV selv.. Jeg mener hvertfall at sultestreikere ikke skal forskjellsbehandles og at den sak absolut ikke skal bli revurdert eller utsatt på grunn av sultestreiken..

6337902[/snapback]

 

Lurte litt på om det var ironisk, men liker ikke og anta det :p Jeg synes derimot SV også får litt mye pepper de ikke fortjener selv om det er mye de fortjener

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...