Hayer Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Hei Hei lurte på om noen kunne gi meg en direkte link til Apache instlasjons fila til download for Windows NT 4.0
nifty Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Hei Hei lurte på om noen kunne gi meg en direkte link til Apache instlasjons fila til download for Windows NT 4.0 6324974[/snapback] Er usikker på om den finnes til NT4 .... Microsucks har vel en versjon av IIS for NT ? _nifty_
Hayer Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 (endret) hvor får jeg den? Microsucks = Microsoft? Endret 17. juni 2006 av Hayer
ekm Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Apache 1.3 skal da ihvertfall fungere fint på NTApache 1.3 docs Kan ikke se noe som tilsier at nyere versjoner ikke skal kunne kjøre på NT heller Apache 2.2 docs Lastes enkelt ned ifra http://httpd.apache.org/download.cgi denne burde fungere greit Direct download
Hayer Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 Ja, men sitter på en ny maskin. Den gamle klarer ikke kjøre de der'e .msi filene...Eller hvordan skal jeg få kjørt dem?
ekm Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det burde vel holde - du får si ifra om du støter på flere problemer.
Zethyr Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Kan vel kanskje vurdere å søke på "XAMPP" og ta ibruk dette, siden du ikke virker så erfaren. Det hadde også vært en idé å lese grundig gjennom manualene som medfølger.
Jankee Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Anbefalte innlegg