Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"


Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

    • 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poenget er vel bare at den er mye dypere enn i Batman Begins, og det er vel det folk reagerer på ;)

 

Vel. Jeg ser på mer som at Batman er mer stresset og forbanna pga The Joker. Derfor er stemmen mørkere. Er ikke lett å skrike ut når du skal gjøre stemmen mørkere. Autmatisk gjør du stemmen mørkere for å legge mer vekt i det du skal si.

Lenke til kommentar

Så også BB dagen før TDK og vil ikke påstå at stemmen han er noe dypere/mørkere enn i BB...

 

 

 

En annen ting jeg har lagt merke til er diskusjonen om drakta var jo veldig til stede før filmen hadde premiere, etter premieren så kan jeg ikke si at jeg har lagt merke til noe negative skriverier om drakta.

Lenke til kommentar

Jeg kommer meg vel aldri på kino for å se filmen, men kjøper den garantert på DVD.

Vil ikke tråkke noen på tærne, så jeg spør litt forsiktig.

Er The Dark Knight virkelig så fantastisk episk bra som alle skal ha det til? Eller er folk litt blindet av Heath tragedien? Hvis Heath hadde vært i live fortsatt liksom, hadde vi likt filmen like mye?

Det virker liksom om folk liker filmen enda mer siden Heath er død synes jeg...

Endret av Trouble
Lenke til kommentar
Jeg kommer meg vel aldri på kino for å se filmen, men kjøper den garantert på DVD.

Vil ikke tråkke noen på tærne, så jeg spør litt forsiktig.

Er The Dark Knight virkelig så fantastisk episk bra som alle skal ha det til? Eller er folk litt blindet av Heath tragedien? Hvis Heath hadde vært i live fortsatt liksom, hadde vi likt filmen like mye?

 

Jeg likt den mer om han ikke var død, siden jeg hadde visst at det er mer der det kommer fra (antagligvis) ;)

 

Jeg hadde skyhøye forventninger til denne filmen, men filmen var langt bedre enn mine forventninger.

 

PS, Jeg skal se den en gang til :D Gleder meg!

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Poenget er vel bare at den er mye dypere enn i Batman Begins, og det er vel det folk reagerer på ;)

Det stemmer ikke. Merket i hvertfall ingen forskjell da jeg så de to filmene back-to-back.

 

OK, sikkert litt forskjell i lyden på kino, og i min budsjett-hjemmekino - men reagerte selv på at den var litt "overdren" dyp i TDK, uten at det gjorde noe med inntrykket av filmen/Batman ;)

Lenke til kommentar

Fabelaktig film, eg satt og smilte heile tida. To-tre ganger i løpet av filmen tenkte eg: "Æsj, no er filmen slutt", men neida, den fortsatte og fortsatte till the bitter end med den eine geniale tvist etter den andre. Har lyst å sjå den ein gang til, den bør komme på DVD snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...