Gå til innhold

Beste torrent klient?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har tidligere vært en aktiv bruker av BitTornado. Jeg har vært veldig fornøyd med dette programmet, men etter en nylig formatering har det sluttet å funke. Jeg har prøvd alt, men ingenting ser ut til å få bitornado på gli igjen. Jeg får feilmeldinga: got bad info (har prøvd forskjellige trackere/torrents).

Så nå er jeg på let etter det BESTE torrentprogrammet. Vet selfølgelig at forskjellige program er bra på forskjellige måter, men vær snill og gi meg en forklaring på hvorfor jeg bør gå for akuratt det programmet du bruker ;)

thx in advance :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg brukte Azureus en stund, men om java fucket seg, så klikka Azureus og omvendt. Har egentlig hatt generelt dårlige erfaringer med det programmet.. Så vil prøve noe annet :)

Edit: Takk for linken quakie, jeg må ta meg selv i skjorta og heller søke litt oftere :) Prøver med µtorrent nå, siden mange hadde gode erfaringer med det:)

Endret av aspic
Skrevet

Tviler phax, kan være tilfeldigheter som har gjort at jeg har et såpass dårlig inntrykk av Azureus men javaplattformen har jeg aldri forelsket meg i :)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hepps, hijacker en gammel tråd, det jeg lurte på er... Er det noen andre torrent trackere (bortsett fra BitComet) som lar deg gå inn i torrent filen og velge prioritet på nedlastinger (F.eks hvis jeg har en Batch på 30 episoder, så ønsker jeg ofte å laste ned eps. 1 så 2 osv.)

Jeg lurte også på om noen kan forklare meg dette med RSS feeds og torrents ..

Skrevet

Ahhh, skal teste den etterpå og se om jeg får bedre hastighet enn med BitComet, irriterer meg grønn på at jeg nesten aldri går over 100kb/sek i total nedlasting. (på alt annet enn torrent så går nedlastinger på opp til 600kb/sek)

Skrevet
Azureus kan prioritere enkeltfiler i en torrent.
µTorrent også, på en bedre måte IMO. Men dette blir vel en smakssak. Har hatt problemer med høy minnebruk og dårlig nedlasting med Azureus, og µTorrent er bra saker i forhold.
Skrevet

Først brukte jeg Azuereus en stund, men det stjal så mange ressurser at jeg fant meg BitComet, som jeg har brukt veldig veldig lenge, helt til noen av sidene blokka BitComet. Nå bruker jeg µTorrent, som jeg synes er veldig bra.

Skrevet

Azureus gir meg bare en masse feilmldinger, så da bytte jeg det ut med det første og beste som ble UTorrent, og det funker som bare det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...