Gå til innhold

HW-Lan 06: Kan du tastaturet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det kunne vært en regel at man måtte ta fra A til Å kunne vært morsomt, men det hadde kanskje krevd litt mange dommere?

 

Hvis vi går for at det skal være kvartfinaler, seminaler og finaler. Kan jo det være regelen i finalen hvertfall, ser for meg at det skal være igjen 4 personer i en finale.

 

Ser for meg en revers -konkurranser også jeg. Der man skal klare å sette alle tastene på tastaturet på riktig sted igjen fortest mulig.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Pleier å slite litt med Home, Delete, Page Down, osv. fordi de ofte har forskjellig plassering på forskjellige tastatur. Modern sitt (Dell) er f.eks. helt mønga!

6355456[/snapback]

Sant, så hvis det skal bli en slik konkeranse, må man bare ta med skrivedelen elns.

De delene/den delen som er lik på alle tastatur..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vi hadde det tastatursammensetting compo på et lan vi laget for 1 1/2år siden. Det var ganske gøyt å se på de som prøvde å sette sammen tastaturene.

Men det som var litt vanskeligt å dømme, hvordan skal det virke med hvor mye det skal trekkes for hver tast som er feil, og hvor mye tida de bruker skal telle.

 

Et alternativ som er å ha museklikke-compo. Klikke fleste mulige ganger på musa på 15sek f.eks.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...