Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Noen som har hatt problemer med bugs/feil så langt?

Vurderer å kjøpe N73 imorgen, og vil gjerne vite om det er noen problemer. Har ikke lyst til å bli like skuffet som da N80 kom  :ermm:

6623111[/snapback]

 

 

alt jeg har merket er at skjermen flimrer litt av og til.. men ingen bugs:D

6623121[/snapback]

 

Hei.

Hadde Benq Siemens EF 81. Hadde bugs hele tiden.

Har hatt N73 nå i nesten 1 uke og har ikke merket noen bugs.

Kjempebra på en såpass avansert tlf. :w00t:

Endret av shegg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har hatt problemer med bugs/feil så langt?

Vurderer å kjøpe N73 imorgen, og vil gjerne vite om det er noen problemer. Har ikke lyst til å bli like skuffet som da N80 kom  :ermm:

6623111[/snapback]

 

 

alt jeg har merket er at skjermen flimrer litt av og til.. men ingen bugs:D

6623121[/snapback]

 

Hei.

Hadde Benq Siemens EF 81. Hadde bugs hele tiden.

Har hatt N73 nå i nesten 1 uke og har ikke merket noen bugs.

Kjempebra på en såpass avansert tlf. :w00t:

6623540[/snapback]

 

 

Høres bra ut :D Har ventet på denne telefonen et par måneder nå, så imorgen blir det en rød/hvit :thumbup:

Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å bytte SMS lyd til noe annet en det som er der fra før av?

Vil gjerne ha en Mp3 lyd fil som SMS lyd, men ingen av de Mp3-filene kommer opp når jeg skal velge en SMS-lyd.

 

Det fungerer på ringelyder men ikke på SMS-lyder.

 

Noen som veit om det går ann ? ? Det gikk på N70. :hmm:

Lenke til kommentar
Er det ikke mulig å bytte SMS lyd til noe annet en det som er der fra før av?

Vil gjerne ha en Mp3 lyd fil som SMS lyd, men ingen av de Mp3-filene kommer opp når jeg skal velge en SMS-lyd.

 

Det fungerer på ringelyder men ikke på SMS-lyder.

 

Noen som veit om det går ann ? ? Det gikk på N70. :hmm:

6623794[/snapback]

går fint på min,kanskje du har en bug i din da.

Lenke til kommentar

prøver å snike inn et spm her, håper det går bra uten at Nodor eller noen andre whine'ers skal syte og klage om at jeg skal lage min egen post..

 

noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Stereo Headset Nokia - HS-20? (vet om /www.mytrendyphone.no men de er utsolgt)

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Noen som har hatt problemer med bugs/feil så langt?

Vurderer å kjøpe N73 imorgen, og vil gjerne vite om det er noen problemer. Har ikke lyst til å bli like skuffet som da N80 kom  :ermm:

6623111[/snapback]

 

Jeg skulle skrive en tekstmelding i dag, og plutselig ble bare skjermen full av "artifacts" og telefonen tok en restart. Håper det var ett engangstilfelle. :ermm:

Lenke til kommentar
Er det flymodus på denne telefonen, altså at man kan skru av telefonfunksjonene og bare bruke den som mp3-spiller? Hvis ikke, finnes det programvare som kan gi N73 flymodus?

6625539[/snapback]

 

Ja den har en frakoblet funksjon, ofte kalt flymodus. Den slår av radiosenderen. Veldig kjekt å ha.

Lenke til kommentar

Herlig! :D Det var det eneste ankepunktet jeg hadde igjen på lista mi. Tror jaggu jeg skal ta og bestille N73 i morgen.

 

Er det forresten noen som vet om netcom tukler med N73 så jeg mister funksjoner o.l. hvis jeg kjøper telefonen gjennom de? Jeg kjenner en kar i netcom, så jeg får et såkalt venneabonement når jeg binder meg til netcom hvor den måntlige avgiften er halvparten av hva den vanligivs er. Jeg sparer med andre ord en god slump penger ved å gjøre det, men om jeg får en redusert telefone vet jeg ikke om jeg er så lysten.

Lenke til kommentar
mottok min nå, med deffekt høyttaler (den som sitter i bunn)

 

kjipt, bestiller ny og sender denne tilbake som DOA.

 

:cry:  helt for *#$"# lyd ! skikkelig sprengt høyttaler!

6627805[/snapback]

 

Uff, det var leit. Hadde litt antydning til det i min N80 som jeg byttet ut med N73. Telefonene leverer ett voldsomt lydtrykk og jeg frykter at svært mange kommer til å få problemer med høyttalerene på sikt. Men den tid den sorg. N73 er best ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...