Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dersom slumremodus slås av står klokke og dato fremme hele tiden.  Når denne funksjonen er aktivert blir display helt svart etter en tid for å spare strøm.  Det blå lyset er da det eneste tegnet på at det er liv i mobilen.  Det er ikke noe blått lys dersom slumrefunksjon er deaktivert.
Okay. Men er det blå lyset bakgrunnsbelysningen som blinker, eller en egen lysdiode? I så fall, hvor er denne lysdioden plassert? Det man ser til venstre for frontkameraet er vel lyssensor, og ikke diode?
Lenke til kommentar
Takker for svar ang. hva som skal vises når det ringes...

 

Noen som vet om det går an å fjerne det blå lyset som blinker hvert 12. sekund?

6609707[/snapback]

kan du fortelle hva som gjorde at ikke navnet kom fram på displayet?

6609849[/snapback]

 

Jeg kopierte bare alle navna til minnekortet og vips så funka det=)

Lenke til kommentar
tror faktisk denne lys sensor har en dobbelt funksjon, sist jeg så det blinke tror jeg det kom fra den.  Det er bare et lite blått blink, og ikke snakk om at hele telefonen står og blinker.
Oki doki. Høres stilig ut det.

 

Så er det bare å satse på at min 6280 må inn til reperasjon for fjerde gang, da skulle jeg få ny telefon :cool:

Lenke til kommentar

Jeg ser at mange har hatt problemer med å koble N73 opp mot nett med gprs/3g... og at det har løst seg? hvordan fikk dere fixet ting? har selv abonnement hos Chess og jeg kommer ikke på nett selv etter å ha mottatt og installert settings-melding fra Chess :(

 

Hjelp, noen?

Lenke til kommentar
Jeg ser at mange har hatt problemer med å koble N73 opp mot nett med gprs/3g... og at det har løst seg? hvordan fikk dere fixet ting? har selv abonnement hos Chess og jeg kommer ikke på nett selv etter å ha mottatt og installert settings-melding fra Chess :(

 

Hjelp, noen?

6610226[/snapback]

 

jeg har chess, og når jeg skrudde på moben koblet den automatisk til via netcom... er det greit eller burde jeg bytte?

Endret av KristianP
Lenke til kommentar
ar chess, og når jeg skrudde på moben koblet den automatisk til via netcom... er det greit eller burde jeg bytte?

6610243[/snapback]

 

Dette burde jo være greit ettersom man kobler opp via netcom... problemet mitt er bare at 3G og overføringssymbolet bare står og blinker uten at jeg mottar noe data :/

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er noen vits og kjøpe et SanDisk 2GB Mini SecureDigital Ultra til N73? Eller støtter ikke N73 read/write speed over et vanlig SanDisk 2GB Mini SecureDigital? :hmm:

6602209[/snapback]

 

Jeg har snoket på Sandisk sin webside og finner ikke noe miniSD Ultra. Jeg har ett 2GB miniSD fra Sandisk og det funker fint både i N80 og N73. :hmm:

Lenke til kommentar

N73 ruler, er kjempefornøyd så langt! Kun ett par småting å klage på. Dårligere skjermoppløsning enn det N80 har på en mindre skjerm. Skjermen på N73 virker noe grumsete i forhold til N80. Og i tillegg er tastene bittelitt for små for en voksen mann. Men totalt sett får N73 karakter 6 av meg. N80 får kun karakter 4, på grunn av mye småbugs og ELENDIG batterikapasitet. Løp i butikken og kjøp N73 NÅÅÅÅÅ! :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er noen vits og kjøpe et SanDisk 2GB Mini SecureDigital Ultra til N73? Eller støtter ikke N73 read/write speed over et vanlig SanDisk 2GB Mini SecureDigital? :hmm:

6602209[/snapback]

 

Jeg har snoket på Sandisk sin webside og finner ikke noe miniSD Ultra. Jeg har ett 2GB miniSD fra Sandisk og det funker fint både i N80 og N73. :hmm:

6610597[/snapback]

 

Takker for svar. Er visst bare tilgjengelig her det ultra minnekortet http://www.itbutikken.no/product/prodinfo....&part=1&af_nr=4

Lenke til kommentar
Bra skjerm og bra kamera men Tomtom fungerer ikke, og den er ikke akkurat rask.

6589969[/snapback]

Er kanskje ikke rart Tomtom ikke funker når de ikke ennå har kommet med en versjon til nye symbian. Skal ikke være så langt unna. :)

 

Vet Telering fikk inn N73 idag.

6590272[/snapback]

 

Fungerer på n80, den har vel samme symbian versjon?

Lenke til kommentar
Bra skjerm og bra kamera men Tomtom fungerer ikke, og den er ikke akkurat rask.

6589969[/snapback]

Er kanskje ikke rart Tomtom ikke funker når de ikke ennå har kommet med en versjon til nye symbian. Skal ikke være så langt unna. :)

 

Vet Telering fikk inn N73 idag.

6590272[/snapback]

 

Fungerer på n80, den har vel samme symbian versjon?

6610730[/snapback]

 

Joda, samme Symbian S60 v3. Og for de som lurer, både N73 og N80 er vesentlig kjappere enn tidligere Symbian telefoner som f.eks. 6600 og 3230. :thumbup:

Lenke til kommentar
ar chess, og når jeg skrudde på moben koblet den automatisk til via netcom... er det greit eller burde jeg bytte?

6610243[/snapback]

 

Dette burde jo være greit ettersom man kobler opp via netcom... problemet mitt er bare at 3G og overføringssymbolet bare står og blinker uten at jeg mottar noe data :/

6610285[/snapback]

dette innlegget er skrevet på N73 :D edge og gprs funker altså glimmers, men ikke umts-tilkobling :(

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er noen vits og kjøpe et SanDisk 2GB Mini SecureDigital Ultra til N73? Eller støtter ikke N73 read/write speed over et vanlig SanDisk 2GB Mini SecureDigital? :hmm:

6602209[/snapback]

 

Jeg har snoket på Sandisk sin webside og finner ikke noe miniSD Ultra. Jeg har ett 2GB miniSD fra Sandisk og det funker fint både i N80 og N73. :hmm:

6610597[/snapback]

 

Så når det står på Nokia sine sider at det takler minnnekort opp til 1gb så er det tull altså?

 

Noen anbefalinger om bra minnekort forresten? har ikke bestilt det ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...