Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, mener ikke den måten.

Om du trykker send medling, og velger mottaker og trykker send, kan du da avbryte sendingen? Irriterte meg grenseløst på de tidligere nokiaene om jeg valgte feil mottaker osv, og ikke kunne avbryte.

6641427[/snapback]

Haha skjer det så ofte da? Man legger jo til mottaker samtidig som man skriver meldingen, altså i samme vindu. Velger du feil kan du bare velge på nytt. Å velge mottaker etter man trykker "send" så jeg sist på svart-hvitt telefonene. Det er ikke sånn man gjør det lenger.

Lenke til kommentar
Noen som vet om en side med gratis themes til N73?

 

Jeg rekker akkurat å hente mobilen i morra før jeg drar på ferie så jeg må laste ned alt som skal inn på telefon på den bærbare idag :p

 

Gleder meg som en unge til jeg får den :innocent:

6640113[/snapback]

 

Se på denne linken:

http://gallery.mobile9.com/c/series-40-3rd...hemes/1/?sort=3

Edit: Sorry , linken viser til serie 40 3rd edition. Disse vil ikke funke på N 73

:blush:

Endret av shegg
Lenke til kommentar
Ringer alarmen dersom jeg stiller den, for så å slå av mobilen for natten? Regner med at den gjør det, men jeg tør ikke prøve, siden jeg skal på jobb i morgen tidlig. Venter på svar og forandrer isåfall i morra :D

6644741[/snapback]

 

I følge min erfaring må faktisk Klokke-applikasjonen være aktiv for at klokka skal ringe. Har ikke testet så nøye, men etter at jeg hadde stilt inn klokke, gått ut i standbymodus og sovnet, ringte aldri klokka. Satt den på nå igjen og har klokke-app'en aktiv for natta.

Lenke til kommentar
Ringer alarmen dersom jeg stiller den, for så å slå av mobilen for natten? Regner med at den gjør det, men jeg tør ikke prøve, siden jeg skal på jobb i morgen tidlig. Venter på svar og forandrer isåfall i morra :D

6644741[/snapback]

 

Altså, hva med å bruke sunn fornuft??

Slå alarmen på ringing om 2 minutter og slå av telefonen i mellomtiden. Så vet du om det fungerer. Men neida, isteden gnåler du på forumet om noe så latterlig. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Har også fått min N73, og førsteinntrykket var veldig bra. Men. Da jeg skulle svare telefonen med knappen på handsfreesettet første gang skrudde den seg av, og etter dette hender det at den restarter når jeg prøver å svare tlf. Den henger seg også noen ganger. Nok en gang koster altså Nokia meg masse tid og penger.. synd....

 

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Bortsett fra det opplagte å dra til butikken.

 

Edit: Er det kommet noen oppdateringer til telefonen enda?

Endret av Erik---
Lenke til kommentar

Hei .

Jeg lurer på om det er mulig og endre størelsen på skriften.

Særlig under kontakter så er jo tlf nr knøtte lite.

Sto i samtale i dag ute , og skulle finne ett tlf nr i mine kontakter, jeg måtte nesten ha forstørrelseglass.

Er det noen som vet om det går ann og endre dette.? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke lese meg gjennom hele tråden og fant ikke det jeg lurte på i hverken første innlegg eller søket så da spør jeg her:

 

- Hva er de små hullene på undersiden av mobilen på dette bildet? Hvis det er luftehull, er det ikke en ulempe med tanke på varm luft man puster ut når man prater og kondens når mobilen er kald?

 

- Har N73 tilkobling for USB-kabel?

 

- Vil det komme en oppfølger med WiFi og stereo blåtann?

 

- Når tror dere prisen på N73 kommer ned i fornuftige nivåer, les: 2000 kr?

 

- Er Symbian 9.1 åpen kildekode?

 

- Kan man oppdatere programvaren og OSet på N73 selv uten bruk av ekstrautstyr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...