Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åssen er knappene på N73? Er redd for at de er litt småharde. Liker knappene på N80, de er perfekte. Tror 3310 hadde samme tastene.

6638359[/snapback]

 

Einaste som er gale med tastane på N73 er vel størrelsen og plassering i forhold til kvarandre. Dei går liksom i eitt, så sjølv opplevde eg dei litt klønete i bruk. Trykk-ned-messig (:p) er dei bra.

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har akkurat kjøpt meg N73 og forsøker nå å sette meg inn i tlf. Er det noen her på forumet som vet hvordan man setter opp tlf for e-post?

 

Dette er en privattlf (skal ikke benyttes ift jobbmail), så jeg kunne tenke meg å benytte den for Hotmail eller evt. Gmail. Lar dette seg gjøre?

 

(Jeg har forresten abonnement fra Telenor (bedrift), i tilfelle dette skulle ha noe å si)

 

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg har akkurat kjøpt meg N73 og forsøker nå å sette meg inn i tlf. Er det noen her på forumet som vet hvordan man setter opp tlf for e-post?

 

Dette er en privattlf (skal ikke benyttes ift jobbmail), så jeg kunne tenke meg å  benytte den for Hotmail eller evt. Gmail. Lar dette seg gjøre?

 

(Jeg har forresten abonnement fra Telenor (bedrift), i tilfelle dette skulle ha noe å si)

 

Takknemlig for svar!

6639145[/snapback]

 

Du kan sjekke hotmailen din via nettleseren og Gmail støtter Pop3 så dette vil funke med epost klienten i telefonen.

Lenke til kommentar
Åssen er knappene på N73? Er redd for at de er litt småharde. Liker knappene på N80, de er perfekte. Tror 3310 hadde samme tastene.

6638359[/snapback]

 

Einaste som er gale med tastane på N73 er vel størrelsen og plassering i forhold til kvarandre. Dei går liksom i eitt, så sjølv opplevde eg dei litt klønete i bruk. Trykk-ned-messig (:p) er dei bra.

6638752[/snapback]

 

Det er jo litt vesentlig da. Jeg har store hender og kløner fælt med tastene. De kunne godt ha fjernet de 4 avlange tastene rundt selve nummer tastaturet. Men ellers er alt topp med telefonen.

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg har akkurat kjøpt meg N73 og forsøker nå å sette meg inn i tlf. Er det noen her på forumet som vet hvordan man setter opp tlf for e-post?

 

Dette er en privattlf (skal ikke benyttes ift jobbmail), så jeg kunne tenke meg å  benytte den for Hotmail eller evt. Gmail. Lar dette seg gjøre?

 

(Jeg har forresten abonnement fra Telenor (bedrift), i tilfelle dette skulle ha noe å si)

 

Takknemlig for svar!

6639145[/snapback]

 

Du kan sjekke hotmailen din via nettleseren og Gmail støtter Pop3 så dette vil funke med epost klienten i telefonen.

6639177[/snapback]

 

Takk for svar. Jeg har imidlertid problemer med å få satt opp Gmail. Jeg har fulgt oppsettet i denne linken: http://gmail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13287 Når jeg forsøker å koble opp, så får jeg til slutt beskjed om at tjenesten er avbrutt (tidsavbrudd).

 

Er det noe jeg gjør galt?

Er det evt. noen som har satt opp dette som vil ta seg bryet med å gi meg en liten step-by-step guide? :)

Lenke til kommentar
Jeg har hatt store problemer med et Kingston 2GB kort. Skal prøve TwinMOS 1GB i dag...

6639281[/snapback]

Kan melde at jeg fikk problemer med et TwinMOS 1GB (tror det stod 66X) og mått returnere det. En annen på forumet hadde samme problem. Også han i butikken hadde problem med dette på sin Nokia E61. Mulig inkompabilitet med nye Nokia'er?

 

Bruker nå Sandisk 2GB.

Lenke til kommentar
Hei

Takk for svar. Jeg har imidlertid problemer med å få satt opp Gmail. Jeg har fulgt oppsettet i denne linken: http://gmail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13287 Når jeg forsøker å koble opp, så får jeg til slutt beskjed om at tjenesten er avbrutt (tidsavbrudd).

 

Er det noe jeg gjør galt?

Er det evt. noen som har satt opp dette som vil ta seg bryet med å gi meg en liten step-by-step guide? :)

6639225[/snapback]

 

Har du husket å enable pop3 støtte i mail settings på gmail.com ? og stille inn ssl, og porten for pop3?

Lenke til kommentar
Takk for svar. Jeg har imidlertid problemer med å få satt opp Gmail. Jeg har fulgt oppsettet i denne linken: http://gmail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13287 Når jeg forsøker å koble opp, så får jeg til slutt beskjed om at tjenesten er avbrutt (tidsavbrudd).

 

Er det noe jeg gjør galt?

Er det evt. noen som har satt opp dette som vil ta seg bryet med å gi meg en liten step-by-step guide? :)

6639225[/snapback]

 

Anbefaler deg å gå inn i menyen -> Verktøy -> Innstillingsveiviser. Velg E-post og så gmail i listen og følg så instruksjonene videre.

Lenke til kommentar
Noen som har et 2 Gb minne kort som de VET funker fint og greit? helst med en link...

 

6638347[/snapback]

 

Jeg har hatt store problemer med et Kingston 2GB kort. Skal prøve TwinMOS 1GB i dag...

6639281[/snapback]

 

Kingston skal fungere fint, det kan jo være feil med telefonen din. :hmm:

Lenke til kommentar
Hei

Takk for svar. Jeg har imidlertid problemer med å få satt opp Gmail. Jeg har fulgt oppsettet i denne linken: http://gmail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13287 Når jeg forsøker å koble opp, så får jeg til slutt beskjed om at tjenesten er avbrutt (tidsavbrudd).

 

Er det noe jeg gjør galt?

Er det evt. noen som har satt opp dette som vil ta seg bryet med å gi meg en liten step-by-step guide? :)

6639225[/snapback]

 

Har du husket å enable pop3 støtte i mail settings på gmail.com ? og stille inn ssl, og porten for pop3?

6639372[/snapback]

 

 

Dette hadde jeg oversett :blush: Nå fungerer det! Takk :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om en side med gratis themes til N73?

 

Jeg rekker akkurat å hente mobilen i morra før jeg drar på ferie så jeg må laste ned alt som skal inn på telefon på den bærbare idag :p

 

Gleder meg som en unge til jeg får den :innocent:

Endret av stakkarn
Lenke til kommentar
Har ikke hatt nokia på en del år nå, men vurderer sterkt å kjøpe inn N73.

 

Har Nokia nå lagt til muligheten for å avbryte sms-sending? Husker det irriterte meg grenseløst på de tidligere modellene.

6634661[/snapback]

 

På Nokia 3200 så kan man trykke på rød knapp ved skriving av sms, og så kan man gå inn på skriv sms igjen og så står meldingen der. samme skjer hvis noen ringer eller sender deg sms mens du skriver. Regner med at dette gjelder nyere telefoner også.

Lenke til kommentar
På Nokia 3200 så kan man trykke på rød knapp ved skriving av sms, og så kan man gå inn på skriv sms igjen og så står meldingen der. samme skjer hvis noen ringer eller sender deg sms mens du skriver. Regner med at dette gjelder nyere telefoner også.

6641307[/snapback]

Nei, mener ikke den måten.

Om du trykker send medling, og velger mottaker og trykker send, kan du da avbryte sendingen? Irriterte meg grenseløst på de tidligere nokiaene om jeg valgte feil mottaker osv, og ikke kunne avbryte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...