Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som har n73. :dribble:

 

Hvordan er sticka? Er det vannskelig og ble fort gjennom menyen eller spille spill en må reagere fort i?

 

er kvaliteten på radion bra?

 

noe forskjell på lyden når dere bruker deres egne headsett?

 

og er det rask respons når en skriver smser.

 

please,svar noen. :cool:

Lenke til kommentar

Min N73 har nå vært 2 døgn på Mpx

De sier den virker og det er litt rart når jeg knapt kunne se på den uten at den blækka ut:(

vurderte jeg og skrive sms så gikk skjerm i sort med en gang og noe så avansert som å prøve og hente jobbmail via epost leser resulterte i sporenstreks blåkkout gitt:(((((

 

Hva kan man gjøre?virker som man ikke har en eneste rettighet i telecomverden lenger

Lenke til kommentar

Fikk min tidlig i dag, har nå brukt hele dagen på å styre og ordne ting slik jeg liker det :) Tastene syns jeg var helt overkommelige når man ga slipp på pessimismen i seg, og fikk prøvd telefonen litt. Det eneste jeg har å si når det kommer til at telefonen er treg, er at jeg merker at den er litt treg når jeg trykker på hurtigtasten for å skrive meldinger. Men regner med at andre her opplever det samme.. (?)

 

Alt i alt en flott multiemedietelefon man kan ha mye morro med. Gleder meg utrolig til å ta med denne telefonen på min 3 måneders tur til Spania!

Lenke til kommentar

Hva med mens jeg er der? ;D Lurer på om noen kunne hjelpe meg.. Når jeg hører på radio/mp3spiller med de ørepluggene som følger med, har jeg bare lyd på det ene øret? Er dette vanlig? Tenkte kanskje det skulle være slik pga at det var handsfree eller noe slikt, men det ville jo vært praktisk å kunne ha musikk på begge ørene uten å måtte legge ut hundrevis av kroner for et headset..

Lenke til kommentar
Min N73 har nå vært 2 døgn på Mpx

De sier den virker og det er litt rart når jeg knapt kunne se på den uten at den blækka ut:(

vurderte jeg og skrive sms så gikk skjerm i sort med en gang og noe så avansert som å prøve og hente jobbmail via epost leser resulterte i sporenstreks blåkkout gitt:(((((

 

Hva kan man gjøre?virker som man ikke har en eneste rettighet i telecomverden lenger

6635742[/snapback]

 

Du bør kansje sjkeke denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=460423&hl=

 

ALDRI mer MPX på meg!

 

Lykke til!

Endret av lthorsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...