Gå til innhold

***Moderator SLETT denne tråden!***


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt å sjå at alle på forumet er venner og godt forlikte. ;-)

 

Får å finne pris tykkjer eg du bør gjere som vert nevnt her. Finn ut nypris for det du skal selge, del det på 2 og til slutt runder du ned til det fyrste runde talet du finn. Enkelt og greitt.

Lenke til kommentar
Jeg gir opp hele denne tråden, går jo ikke ann og si noe som helst her uten at folk skal ta absolutt alt en sier seriøst.

 

Og jeg har heller ikke sett en eneste seriøs post som viser hvor mye denne koster i en nettbutikk f.eks, istedenfor kaller dere meg en grisk jævel, snidler, og QXL svindler.

 

Er det noen som skulle skamme seg her er det nesten dere! Jeg spurte bare hvor mye jeg kunne selge den for!

 

 

Sånn.. *********borte*******

6178633[/snapback]

 

Hehe :!: OK, selg den for halvparten av ny pris og trekk av litt fordi det er familie. Da kan du sove godt om natten, hvis du har noe samvittighet. Er ikke rart folk reagerer når du sier rett ut at du vil drive famillie svindel. Attpåtil din 8 år gamle søster :nei:

Lenke til kommentar

Herregud, kan noen ringe etter WAAHmbulansen? Først sier du du har tenkt å svindle stefaren din, og så vifter du med pekefingeren til oss? Forøvrig er jeg enig i at denne tråden ikke gikk noen steder. Ny pris er 5500,- selg den for 3-3500,- Noe mer ville ikke jeg gitt.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...