Gå til innhold

Microsoft Office 2007 betatesting!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vart litt for mye dill dall for meg. Har ikke installert den selv, men pappa installerte den på pc`en sin. Han fikk aktivert den med en gang så det ut som. Selv sitter jeg enda med OfficeXP Pro Eng. Liker den best jeg. Både Office 2003 og 2007 ble litt for mye tull. For mange menyer og forholde seg til.

Skal nå snart også bytte til OpenOffice på Stasjonæren min også tenker jeg, så da blir det nok bra tenker jeg.

Lenke til kommentar

kan noen hjelpe meg ?

 

har instalert ofiice nå smertefritt men powerpoint går utrolig dårlig :S lagger som F,har amd athlon 2200+ prossesor,1gb ram skjermkort hvis det har noen stor betydning:9600xtOC

det som er at powerpoint bruker 100% av prossesoren :S

har godt over kravene.

 

Help anyone?

Lenke til kommentar

http://officebeta.iponet.net/en-us/trainin...0565001033.aspx

 

"Get up to speed with...." er superfine trenigsprogrammer, hvor du kan lære, teste og trene i 2007. Har selv tatt den i Word, og synes den var super.

 

Er rimlig imponert over dette. Etter kurset (som tok en times tid), går det som lek, og det hele er bygget utrolig logisk opp. Mye bedre enn de gamle.

 

 

har instalert ofiice nå smertefritt men powerpoint går utrolig dårlig :S lagger som F,har amd athlon 2200+ prossesor,1gb ram skjermkort hvis det har noen stor betydning:9600xtOC

det som er at powerpoint bruker 100% av prossesoren :S

har godt over kravene.

 

Har du installert den toolfix av officepakken? Fikk den tilbudt på et tidspunkt (under eller rett etter innstallsjonen). Den skulle selv sjekke for innstallasjonsfeil.

Har nogenlunde samme maskinvare som deg, og det kjører fint.

 

 

 

Hilsen tukols

Endret av tukols
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Hvordan er det med norsk rettskrivining, altså mulighet for å legge inn MUI i Office 2007? Bruker Office XP engelsk med norsk MUI nå og liker det best, men finnes det noen ny eller fungerer den gamle?

6233267[/snapback]

Om jeg husker riktig skal Office 2007 installere seg over gamle Office installasjoner. Så stavekontrollen skal vel beholdes. Dog vet jeg ikke, for jeg brukte OpenOffice før jeg prøvd Office 2007, og etter det var det Office 2007 FTW! :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nedlastingslinken stod vel ved siden av der du skrev inn mail-adressen din? Du må ha oversett dette eller noe.

6304487[/snapback]

 

Haha så den nå... litt pinlig å ha gått glipp av den ja. Gikk egentlig litt på rutine siden jeg trodde download linken kom i epost, så jeg lukket det vinduet med en gang.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Vel, jeg slapp jo det før...

6915560[/snapback]

Det stemmer, men frå og med 2. august begynte dei å ta seg betalt.

 

Tar betalt

Nå er responsen blitt så overveldende at Microsoft har bestemt seg for å ta betalt for nedlastingen. Fra og med onsdag 2. august må de som ønsker å laste ned betaversjonen betale 1,50 dollar (rundt 9 kroner).

http://www.hardware.no/nyheter/programvare..._populaer/28107

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...