Gå til innhold

Microsoft Office 2007 betatesting!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Jeg kan heller ikke aktivere :hrm:

 

Virker som det er noe feil her ja...

 

Men uansett,

jeg har hørt at det ikke skulle være noen norsk stavekontroll i noen av MS Office 2007 BETA versjonene...

 

Men ser ut som vi fikk det gitt, fordi jeg har det... Og den funker flott :thumbup:

 

Ellers så er jo utseende bare nydelig,

men tar litt tid for meg å bli vant til det nye meny systemet...

 

Men detta ser supert ut Microsoft :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker ikke å aktivere her heller. Får bare denne beskjeden:

 

The Activation Wizard is unable to find a connection to the Internet. Please make sure that your connection is working properly and then retry activation in a few minutes.

 

Uansett - kjempekjekt design, osv. Supert!

Lenke til kommentar
Får ikke aktivert min heller; i det hele tatt lasta ned.. når jeg starter SmartSource-saken og den spør etter emailen min sier den at det er feil email. der et ikke feil email. 100% sikkert.

6171034[/snapback]

 

Det skjedde med meg også, du må inn på siden der du fikk kodene igjen, også får du nå linker isteden for å bruke deg programmet...

Lenke til kommentar
Når går denne beta-versjonen ut på dato (for det regner jeg med at den gjør), og hva skjer da? Er det bare å avinnstallere eller legger den seg oppå min nåværende Office 2003 pakke?

6167003[/snapback]

Den går ut 1.februar 2007, og da vil den få begrenset funksjonalitet (hva nå det betyr).

6168441[/snapback]

men kan det kjøres sammen med office 2003? eller er det som med ie7, som erstatter ie6...

Lenke til kommentar
denne beta-versjonen, vil den blir mulig å bruke i evig tid? eller blir den deaktivert på en måte etter eksempelvis 30 dager?

6181724[/snapback]

Tror den skal vare litt lenger enn det. Tror det er snakk om et års tid, slik som Vista-betaen min.

 

Office 2003 er borte her. 2007 la seg oppå.

6181725[/snapback]

Ja, skulle ikke det skje?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

*sukk*

 

Etter at installfilen rappa 500MiB RAM for å pakke ut installfilene fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk innstallere alikevel fordi jeg bare har SP1. Da holder jeg meg heller til Office 2003 :)

Lenke til kommentar
denne beta-versjonen, vil den blir mulig å bruke i evig tid? eller blir den deaktivert på en måte etter eksempelvis 30 dager?

6181724[/snapback]

Tror den skal vare litt lenger enn det. Tror det er snakk om et års tid, slik som Vista-betaen min.

 

Office 2003 er borte her. 2007 la seg oppå.

6181725[/snapback]

Ja, skulle ikke det skje?

6181739[/snapback]

Du har ne vista beta? hvor lastet du ned den fra då? link :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...