Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er blokka jeg BOR i.. Dette gjør meg forbanna! :realmad:

 

Her sto det en søpplekasse, men den ble satt fyr på for noen dager siden...

dsfgqk1.th.jpg

 

Noen som synes det er morro å ødelegge taket...

bilde002dy0.th.jpg

 

Rive ut lysrør og knuse det rundt omkring er også gøy!

bilde011cl5.th.jpg

 

Dette er heisen

 

bilde010ck8.th.jpg

bilde008ol9.th.jpg

bilde000sy8.th.jpg

 

Og utafor i natt var det en som hadde det gøy med å knuse rutene på en bil :w00t:

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar
Virket som et hyggelig sted. Hvor i Oslo er det?

6648944[/snapback]

 

Stovner :hrm:

6649095[/snapback]

 

 

Haha, nummer 18? Bodde der selv da jeg var liten, mange narkiser der. Hørt at det har blitt bedre gjennom årene, men nei?

 

Men så er jo Nr. 18 kjent som narkisblokka og hele Stovner er ikke like ille som blokka di.

Lenke til kommentar
Virket som et hyggelig sted. Hvor i Oslo er det?

6648944[/snapback]

 

Stovner :hrm:

6649095[/snapback]

 

 

Haha, nummer 18? Bodde der selv da jeg var liten, mange narkiser der. Hørt at det har blitt bedre gjennom årene, men nei?

 

Men så er jo Nr. 18 kjent som narkisblokka og hele Stovner er ikke like ille som blokka di.

6649384[/snapback]

 

Morsomt å se noen komme herifra. Hehe. :p

Nei, det er nr. 1, selve senter-blokka. Kan vel trygt si at det er en god del narkiser her og..

Lenke til kommentar

selgere. de skal liksom snakke ferdig før du kan få si "neitakk". tenker da på selgere på stranden i syden osv hvor du liksom ikke bare kan gå din vei osv.

 

kongen av plagsomhet er for meg, folk med mindreverdighetskomplekser. folk som må forsikre seg om at du ikke tror det er noe galt med de. folk som er livredde for hva andre tror om de, folk som hele tiden må forsikre seg om at de er den som kommer best ut av en situasjon, eller sørge for at ingen tror vedkommnde hadde en svakhet i en eller annen sammenheng. DØ!

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Helt sant det med øvelseskjøring. Jeg lå i 100 i en 80sone, men bare fordi det er en L bak på bilen kom en jævel og duret forbi meg rett før en sving. IDIOT!  :thumbdown:

6628951[/snapback]

 

skjønner ikke hvorfor dere bryr dere om det da... ligg i veien der du ligger, irriter dem mest mulig. det er de som får skylda.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...