Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg grenseløst over folk som blir stressa over alt mulig og må påvirke andre med det.

 

Også de helvetes røykerne. Satt bl.a. i bilen til brudern da vi skulle ut og spise med noen. Kjæresten hans satt da der og røyket inni bilen hele tiden. (Merk: liten bil) Ja , så måtte vi jo stoppe for at hun skulle kjøpe mer røyk. Da vi var fremme og satt ute for å spise , så kom jo en venn av henne som også røyket, da satt jo hun seg ganske strategisk til for å røyke midt i trynet på meg. Faen, slutt og påvirke meg med det bedritne greierne der! :wallbash:

Lenke til kommentar

Eldre frisører.

Fikk nettopp dagen/månedene forover ødelagt på grunn av ei gammal kjerring. Hun kunne jo ikke klippe!

Eneste som står i hodet dems er jo "Unge og pene gutter med kort hår!", eller?

 

Jeg ba henne liksom klippe litt på siden og bak, men hva gjør hun?

Hun klipper av meg halve hodet! Skamklipper meg!

Herregud, tilbakestående gamle kjerring.

 

Det, er irriterende!

Lenke til kommentar

Store, internasjonale selskaper som har en global hjemmeside med all informasjonen du trenger, men den får du ikke lese, fordi du blir automatisk forwarda til en langt underlegen lokal versjon som ikke er ferdig og sannsynligvis ikke vil bli det heller fordi de har sprengt budsjettet på oversettelser.

Arg.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Gud, jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynne...

La meg bare få uttrykke mitt intense HAT mot:

 

-Folk som absolutt skal løpe og stille seg rett foran døra på T-bane/trikk når folk skal av. F*ens brødhuer av noen eggsugere skal du lete lengre etter. Selv amøber skjønner jo at de ikke kan komme på før andre fok har kommet seg av T-banen/trikken, og det er j oikke lett når idiotene står der og blokkerer døra. En dag kommer jeg til å plante albuen min i fjeset på en av disse tomskallene.

 

-Folk som sniker i køen. Du har to typer; den ene som ikke enser at du står i kø, og bare går rett frem til kassa/whatever. "Hallo, f*ckface! Hva f*en har du øyne til? Tror du jeg står her fordi jeg synes det er så inni bingen morsomt å bruke fritiden min til å stå i kø?" F*ens pungdyr. Så har du type 2; de som på en eller annen måte klarer å egle seg fremover i køen. De starter som regel 5-6 meter bak deg i køen, og før du får sagt "Snikef*en", så står de 5-6 meter foran deg! De skulle f*en fått slave i saltgruvene i Sibir etpar år.

 

-Folk som tror at hele verden eksisterer av den ene grunn for å tjene dem, og deres behov; og tror at deres tid er så mye viktigere enn alle andres. Det er de som ikke kan vente 2 minutter på å få betjening i butikken/postkontoret/banken osv, men som skriker ut at butikken osv må ansette flere til kassa. Som regel er dette fisefine vestkantfruer eller menn i dress (les: breiale eiendomsmeglere) som tror de er så forp*lt viktige at hele j*vla verden hadde gått under om de ikke hadde eksistert. F*ens j*vla bortskjemte drittunger. Forstå at ikke hele verden kan tilrettelegges etter dine behov din snørrunge!

 

-Folk som tror de er så j*vlig mye bedre enn andre. Se punktet over. Særlig noen eiendomsmeglere som tror de har den viktigste jobben i hele j*vla verden. "F*en hvor lang utdanning trenger du som eiendomsmegler i grunnen? Null!" F*ens fjøsnisser som tror de er noe bare fordi de har fått på seg en dress!

 

-Folk som går runt og kaller PC'en for "harddisk" og tynnklienter for "flashmodem", og som i tillegg ikke hører på deg når det oppstår dataproblemer, fordi de tror at de kan alt om data. "Nei, det kan jo ikke være slik, fordi det har jeg lest i ditten og datten-blad". Ja, bare fortsett å prøve å fikse "hardisken" ved å boote det via "flashmodemet" du. Jeg gir blanke F*!

 

-Idioter som ikke kan trafikkreglene, og særlig de brødhuene som ikke bruker blinklyset ut av rundkjøringer. Her står jeg og venter på å komme inn i rundkjøringen, men tør jo ikke å kjøre inn fordi jeg ikke vet om brødhuet skal fortsette rundt eller svinge ut. F*ens uduglige apetryner! Det er f*en ikke så inni hel*te vanskelig å vippe på bryteren til bliklyset, er det? Den ligger josom regel bare f*ens 2 cm fra rattet! Eller disse hjernedøde mongoene som f*en ikke skjønner hvordan man skal kjøre på veier med flere filer. Idiotene skal av en eller annen idiotisk grunn alltid ligge i det venstre feltet, selv om de kjører sakte. F*an, du skal ligge i det høyre feltet, idiot. Det venstre feltet er forbikjøringsfelt! "Jammen, jeg kjører jo maks hastighet. Du har ikke lov til å kjøre fortere." "Vel, jeg gir vel f*en blanke i om du kjører i maks lovlig hastighet. Du _skal_ ligge i det høyre feltet, slik at jeg kan kjøre forbi deg om jeg vil! Om jeg bryter fartsgrensa, så er det trafikkpolitiet som skal irettesette meg, ikke du!"

 

-F*ens utledninger som kommer hit til Norge bare for å lage kvalm, og de som kommer hit og bare klager. Helv*tes kriminelle okseku*ker; har du ikke noe bedre å foreta deg enn å rane og vodta, så dra deg til helv*te tilbake til der du kom fra. Du ødelegger ryktet for resten av innvandrerene som er lovlydige. Skulle f*en fått spandert på seg nakkeskudd hele j*vla gjengen. Same goes for disse ostehuene som kommer hit og krever og krever og klager når de ikke får. F*en til mas! Om du hadde det så j*vlig mye bedre i Mongostan, så dra tilbake dit da. Ingen som tvinger deg til å bo her for svarte svingende! (Før noen klager: jeg er selv svarting.)

 

-Idioter som bruker sykdom/handicap for å unnskylde sin idiotiske oppførsel. "Nei, du kan f*en ikke rasere skolen fordi du har ADHD!" ADHD er f*en oppskrytt! "Nei, du har f*en ikke automatisk førsterett til å få visse ting/ gå foran meg i køen/ har krav på at andre folk skal hjelpe deg bare fordi du sitter i rullestol. Spør du meg pent deimot, så har jeg ikke noen problemer med å være behjelpelig."

 

-Taggersvin som absolutt skal gå rundt og spraye på alt og alle. "Men det er jo fint! Det er en urban uttrykksform." Om det er så inni helv*tes fint, så gå hjem og tagg på ditt eget hus, og i ditt eget rom! Forp*lte kidz som ikke eier respekt for hverken offentlig eller privat eiendom. Det burde innføres fysiske straffemetoder for slikt hærverk, eventuelt skuddpremie.

 

-når folk stabler større tyngre ting oppå små lettere ting. F.eks. store tallerkener oppå glass/kopper. Arrgh

-når folk søler vann på gulvet og jeg trår oppå det slik at sokken min blir våt.

-mygg/fluer som absolutt skal summe rett rundt øret ditt når du prøver å slappe av.

-kran som drypper

-trangsynte folk som ikke kan se ting fra andre vinkler

-idioter som plager andre som er svakere, fordi de kan

-fjortisdrittunger som blir så j*vlig tøffe i trynet, og tror de kan gjøre hva de vil bare fordi de går i flokk

-fanatiske religiøse, av alle slag

+mye av det dere andre har skrevet

+mye, mye mer som jeg ikke kommer på akkurat nå.

 

Huff, det er så mye jeg hater :p

Lenke til kommentar

- Folk som tror/skaper på 9/11 konspirasjoner

- Kvinnfolk som sniker i køen ved å dytte barna sine fram i køen før de selv går frem.

- Folk som sykler i trafikken.

- Late jævler på arbeidsplassen.

- Folk som skal plent kommandere, uten å gjøre en dritt selv.

Lenke til kommentar
-Idioter som ikke kan trafikkreglene, og særlig de brødhuene som ikke bruker blinklyset ut av rundkjøringer. Her står jeg og venter på å komme inn i rundkjøringen, men tør jo ikke å kjøre inn fordi jeg ikke vet om brødhuet skal fortsette rundt eller svinge ut. F*ens uduglige apetryner! Det er f*en ikke så inni hel*te vanskelig å vippe på bryteren til bliklyset, er det? Den ligger josom regel bare f*ens 2 cm fra rattet! Eller disse hjernedøde mongoene som f*en ikke skjønner hvordan man skal kjøre på veier med flere filer. Idiotene skal av en eller annen idiotisk grunn alltid ligge i det venstre feltet, selv om de kjører sakte. F*an, du skal ligge i det høyre feltet, idiot. Det venstre feltet er forbikjøringsfelt! "Jammen, jeg kjører jo maks hastighet. Du har ikke lov til å kjøre fortere." "Vel, jeg gir vel f*en blanke i om du kjører i maks lovlig hastighet. Du _skal_ ligge i det høyre feltet, slik at jeg kan kjøre forbi deg om jeg vil! Om jeg bryter fartsgrensa, så er det trafikkpolitiet som skal irettesette meg, ikke du!"

 

Kunne ikke vært mer enig, opplever det vær jevla dag.

Hater også gamle grå tuster/gamle kjerringer som sitter forran ratett og klarer så vidt å se over rattet, som tydelighvis har glemt alt av trafikk regler og det å kjøre litt effektivt.

Irriterer meg grenseløs når jeg kjører bak en sånn når jeg har dårlig tid til jobben (sier ikke at det er deres skyld at jeg er litt sent ute) og de stopper å slipper frem alle folk fra venstre, og høyre når det er forkjørselsrett. Nei uff

Lenke til kommentar
-trangsynte folk som ikke kan se ting fra andre vinkler

6624256[/snapback]

:hmm: Dette var vel et paradoks?
-F*ens utledninger som kommer hit til Norge bare for å lage kvalm, og de som kommer hit og bare klager. Helv*tes kriminelle okseku*ker; har du ikke noe bedre å foreta deg enn å rane og vodta, så dra deg til helv*te tilbake til der du kom fra. Du ødelegger ryktet for resten av innvandrerene som er lovlydige. Skulle f*en fått spandert på seg nakkeskudd hele j*vla gjengen. Same goes for disse ostehuene som kommer hit og krever og krever og klager når de ikke får. F*en til mas! Om du hadde det så j*vlig mye bedre i Mongostan, så dra tilbake dit da. Ingen som tvinger deg til å bo her for svarte svingende! (Før noen klager: jeg er selv svarting.)

6624256[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Irriterer meg over:

 

-Når mamma rydder og flytter rundt på tingene mine.

-Når noen vekker meg når jeg har ferie/i helgene.

-Når noen vekker meg når jeg sover midt på dagen.

-Fisk og poteter :thumbdown:

-Fiskepinner

-Når jeg ikke finner noe, kan bli ganske stressa!

 

Oppdaterer om eg kjem på noko meir.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Det må være kjipt å ikke klare å nyte livet når du irriterer deg for alt dette. :hmm:

6624270[/snapback]

 

 

Hehe, jeg høres kanskje ille ut i denne tråden, men er ikke så ille til vanlig. Til vanlig er jeg en ganske rolig og tolerant person. Måtte bare få ut litt aggresjon i tråden :)

 

 

 

Dette var vel et paradoks?

6624270[/snapback]

 

Jeg kan ikke se at dette er et paradoks. Selv om jeg hater en persons oppførsel/meninger/livssyn/osv, betyr det ikke at jeg ikke kan se saken fra denne personens vinkel. Jeg er bare ikke enig i denne personens meninger osv.

Lenke til kommentar

BTW:

Jeg hater også personer som skal lenke seg i gata og demonstrere mot atomkraftverk og gasskraftverk og gudvethva, for deretter å gå hjem og skru på sitt nyinnkjøpte airkonditionanlegg som yter 100000BTU, lager mat i sin 2500W mikrobølgeovn, har på full flombelysning og ser på sin 50" TV som trekker 300W. Oppvaskmaskin må de ha, for fjompene gidder ikke å vaske opp for hånd, og varmtvann er en selvfølge. Hva i helv*te er det de tror driver alt dette? Magi? Open your f*cking eyes! Think!

 

:mad:

Lenke til kommentar
BTW:

Jeg hater også personer som skal lenke seg i gata og demonstrere mot atomkraftverk og gasskraftverk og gudvethva, for deretter å gå hjem og skru på sitt nyinnkjøpte airkonditionanlegg som yter 100000BTU, lager mat i sin 2500W mikrobølgeovn, har på full flombelysning og ser på sin 50" TV som trekker 300W. Oppvaskmaskin må de ha, for fjompene gidder ikke å vaske opp for hånd, og varmtvann er en selvfølge. Hva i helv*te er det de tror driver alt dette? Magi? Open your f*cking eyes! Think!

 

:mad:

6624961[/snapback]

 

helt enig...

 

Har aldri skjønt den saken om gasskraftverk.. Bedre at vi produserer mer miljøvennlig strøm av gasskraftverk, enn at vi kjøper det fra Danmark/Sverige/England som har kullverk som produserer opptil flere ganger mer CO2, og som har dårligere renseanlegg enn det vi vil få i Norge..

 

De klager over at Norge ikke bør gjøre som de andre landene, men samme faen hvor man spyr ut CO2 giften vel..? går jo utover alle uansett...

 

Gass er bra, kull er dårlig..

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at fjortisser erstatter "s" med "z". Helt for j*vlig å høre på!

Jeg hater folk som ikke kan skrive ordentlig på msn. De som skriver slik:

"eg gid iche å være me dg. åh kan vi iche ta dt en ann dag?"

Skriv norsk for svarte, går du ikke på skole eller?!

 

Hater når folk kommer for sent på skolen hver bidige dag og sier som en unnskyldning:

"Jeg forsov meg, ikke gi meg anmerkning.. det er teit azz". Idiot! Kom deg opp om morgenen!

Hater også når de skylder på at vekkerklokken ikke ringte, noe må være gale med den, og de har vært oppe på msn til klokken var 6 om morgenen, og de VET at de skal på skolen om noen timer!

 

Hater når folk skal alltid si at musikken jeg hører på er dårlig, og deres pop-musikk er så mye bedre! Hvem faen er du til å dømme hvilken musikk som låter bra i mine ører!?

Idioter.

 

Hater idioter bak rattet som kjører forbi meg på en vanlig vei fordi jeg øvelsekjører!

De ser en L bak på bilen og de tuter og hoier om at jeg må kjøre fortere når jeg kjører i 50km/t i en 50 sone, men de vil bare forbi! Jeg ville antakelig kjørt inn på neste bussplass for å la deg kjøre forbi, men neida, du skal meie forbi meg så fort du kan!

 

Hater når gamle kjerringer foran meg i køen ikke vil betale store beløp med kredittkort fordi de er redd for usikkerheten, så må jeg stå der å svette ræven av meg (Ja, apropos det, hater butikker som det er dårlig luft i og det er dritvarmt!) fordi de skal betale med mynter!

 

Hater når jeg er i besøk med familien og de vil ikke godta at jeg ikke liker visse typer mat. Tvinger på meg masse mat som jeg ikke liker, bare fordi de liker det!

 

Ja, det er vel det jeg kommer på nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...