Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Hater mennesker som ikke aksepterer at jeg faktisk ikke har flere rom når jeg sier det er fullt(jobber på hotell)

6599899[/snapback]

 

He he, har det samme på jobb selv (tatovering)

 

*Ring, ring*

 

"Let's Buzz tattoo & piercing"

"Ja, eh, driver dere med tatovering?"

"Nei, vi selger betong." <- høres fint ut inni hodet mitt, men jeg sier "ja".

"Jeg skal ha en time i morgen."

"Sorry, vi har fullbooket i tre uker fremover."

"Eh, åja. Når er det første du har ledig, da?"

"22. august."

"Åh. Har du ikke ledig før, altså?"

 

Også de som jobber og forventer at vi skal gjøre alt for å etterkomme deres arbeidstid.

 

"Bla, bla, skal ha en medium tatovering, sånn vanlig, når har du tid til det?"

"Tja, 22. august kl. 16.30 skulle gå greit."

"Åja. Ja, altså, jeg jobber, så det passer ikke. Det må være etter halv seks."

"Neivel, men vi får ikke tid til en vanlig, medium tatovering på en halvtime."

"Øh, ok. Går det ikke an å ordne noe etter arbeidstid, da?"

"Joda, tatovørene her elsker å bruke fritiden sin på å tatovere folk som skal ha en bedriten tribal, uttaler det "traibåll" og ikke engang kan ta seg en jævla time fri fra jobb." <- blir til "nei." i telefonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242

Når noen sier curs'ED istedet for cursd på engelsk, bare MÅ jeg rette på.

Det er en refleks.. det iriterer også dem jeg retter på...

 

Liker heller ikke måten folk på hw plukker fra hverandre en post de skal disse eller svare på, og så quote små deler av den og korrektere alle feil i den lille qouten. x4-5. Si no bare det du mener, i stedet for å drive å korrektere andre.

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Irriterer meg folk som sutrer over Windows uten noe som helst grunn.

6600991[/snapback]

 

Så j/&%&%& enig! En starter å mene det fordi han har problemer, noen følger etter også plutselig er det in/kult å hate windows. Akkurat det samme som med Internet Explorer også, Explorer fungerer greit, noen få sikkerhetstrusler og litt få funksjoner, men verre er det ikke?

Lenke til kommentar

Da veit jeg en du er irritert på :p

 

@ @daniel89j :p @ @ :p

 

Jau, folk syter å sier windows er dårlig bare fordi de får en feilmelding i ny og ned. De hører om alle virusene som er ute å går.

 

Skal si dere at Linux er ikke perfekt uten en meget datakyndig person, samme gjelder windows.

 

Det fungerer perfekt for meg, ingen problem med virus som ikke kan løses. SUTTER. Om du laster ned dritt ber du om det, du kan til det selv.

Lenke til kommentar
Jeg HATER polakker(No offence).

6595195[/snapback]

 

Du hatar dei, men allikavel "no offence"? :S

6595287[/snapback]

Kanskje han hater de fordi de er noen treige folk til å arbeide, og vil ikke støte noen og sier derfor no offence ?

6595586[/snapback]

 

Han skreiv at han HATAR polakkar. Korleis kan det ikkje verke støtande?

 

For all del, hat polakkar så mykje du vil, men "no offence" vart litt merkeleg i den sammenhengen. :s

6599313[/snapback]

 

 

Siden du var den eneste som ikke skjønte hva jeg mente(tydlighvis) så får jeg vell forklare...

 

Dette er en tråd der man skal ramse opp irriterernde(Også ting man hater...Hvis jeg ikke har tolket dette feil) ting som irriterer deg. Jeg ramset opp alt jeg klarte og rote fram i hodet, og blant de tingene var det polakker. Jeg har dårlig erfaring med polakker så derfor sa jeg det. Jeg skrev også "no offence" fordi at jeg ikke ville at noen skulle føle seg truffet på forumet.

 

 

Hadde kanskje blitt litt dumt å skrevet: Jeg hater enkelte polakker eller jeg hater polakker med langt sjegg og svart hår... :roll:

Lenke til kommentar
Siden du var den eneste som ikke skjønte hva jeg mente(tydlighvis) så får jeg vell forklare...

 

Dette er en tråd der man skal ramse opp irriterernde(Også ting man hater...Hvis jeg ikke har tolket dette feil) ting som irriterer deg. Jeg ramset opp alt jeg klarte og rote fram i hodet, og blant de tingene var det polakker. Jeg har dårlig erfaring med polakker så derfor sa jeg det. Jeg skrev også "no offence" fordi at jeg ikke ville at noen skulle føle seg truffet på forumet.

 

 

Hadde kanskje blitt litt dumt å skrevet: Jeg hater enkelte polakker eller jeg hater polakker med langt sjegg og svart hår...  :roll:

6602914[/snapback]

 

Vel, jeg irriterer meg over personer som slenger på en "no offence," for så å si noe som kanskje vil støte enkelte. For all del, si hva du vil, men ikke gjem deg bak "no offence."

Lenke til kommentar
Hater mennesker som ikke aksepterer at jeg faktisk ikke har flere rom når jeg sier det er fullt(jobber på hotell)

6599899[/snapback]

 

He he, har det samme på jobb selv (tatovering)

 

*Ring, ring*

 

"Let's Buzz tattoo & piercing"

"Ja, eh, driver dere med tatovering?"

"Nei, vi selger betong." <- høres fint ut inni hodet mitt, men jeg sier "ja".

"Jeg skal ha en time i morgen."

"Sorry, vi har fullbooket i tre uker fremover."

"Eh, åja. Når er det første du har ledig, da?"

"22. august."

"Åh. Har du ikke ledig før, altså?"

 

Også de som jobber og forventer at vi skal gjøre alt for å etterkomme deres arbeidstid.

 

"Bla, bla, skal ha en medium tatovering, sånn vanlig, når har du tid til det?"

"Tja, 22. august kl. 16.30 skulle gå greit."

"Åja. Ja, altså, jeg jobber, så det passer ikke. Det må være etter halv seks."

"Neivel, men vi får ikke tid til en vanlig, medium tatovering på en halvtime."

"Øh, ok. Går det ikke an å ordne noe etter arbeidstid, da?"

"Joda, tatovørene her elsker å bruke fritiden sin på å tatovere folk som skal ha en bedriten tribal, uttaler det "traibåll" og ikke engang kan ta seg en jævla time fri fra jobb." <- blir til "nei." i telefonen.

6600493[/snapback]

bah, idiotmennesker! noen ganger så blir jeg helt satt ut av hvor ufattelig dumme enkelte mennesker er!

 

En fyr klarte søren meg ikke en gang å slå av tv'n! og jeg har måttet slå på dusjen for et par stykker...

Verste var en fyr som mente at dette var det verste dritthotellet han noensinne hadde vært på, dette pga at han ikke klarte å slå av lyset, slå av tv'n + at han mente et dørterskelen, som ikke er noe høyere enn en vanlig dørterskel, der kunne folk falle om å dø! :!:

Endret av Nemi2003
Lenke til kommentar

Jeg HATER folk som er så late og ikke gidder å være med på noen ting. De sier bare : ahh stress da,. Eller: Er du gal ell? det er jo 50 METER å gå, nei det gidder jeg ikke, f*** så stress da.. Det værste av alt tror de at de er kule og artige i tillegg, ARG!

 

Irriterer meg så grenseløst!!

Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst over folk uten sosiale antenne, og som ikke tar hintet at de er uønsket.

 

+ mennesker som rett og slett er "mindre begavet", men som tror de faktisk er smarte.

 

Eks. "Det er ikke skadelig for fosteret at jeg røyker under svangerskapet. Både jeg og søsteren min har gjort det før, og ungene våre er helt friske de!"

 

Herregiiiid!

Lenke til kommentar

En ting til som gjør meg noe inni det røde helvete forbanna, er hele satans systemet med UKM\Ungdommens Kulturmønstring. Jeg HATER UKM, og alt som det står for eller har noe med å gjøre. UKM skal liksom hjelpe ungdom med talent til å komme videre i verden? My ass. UKM plukker ut: 1. hjernedød poprock spilt av fjortisjenter uten talent og 250g sminke, 2. totalt talentløse idioter, som de synes SYND på, og derfor blir favorisert av juryen. Har opplevd at talentfulle folk, som har spilt god musikk, har blitt totalt oversett av juryen år etter år, kun fordi juryen har et dårlig forhold til den ene deltakerens familie. Og det er faenmeg helt satans korrupt.

 

Fy FAEN som jeg hater UKM. Det forsurner hele musikklivet til unge mennesker, på lik linje med MTV og Idol.... vent litt, Idol var jo en god del bedre. Der trengte du jo talent for å vinne, og utseendet spilte ikke noen rolle....

 

[rant mode off\]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...