Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Ting som irriterer meg, er folk som ikke innser at Guns N Roses suger like hardt som Iron Maiden.

6565994[/snapback]

 

Både Guns 'n Roses, og 'Maiden ruler! :w00t: Heller det enn wannabe-rock som Limp Bizkit. :sick:

 

Edit: Sangene til Guns 'n Roses, og 'Maiden handler dessuten om mer enn "Yo, yo, yo! Jeg er fjortizz og knuller fjortizzjenter i bakzetet på farz BMW! YOOOOO, yo gangstah, mothafuckah!".

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Hund i bil! Det hører helvete til! Folk fatter simpelthen ikke hvor mye ei bikkje ødelegger bilens inventar ved å slenge hundehår overalt, sleike på alt som er av inventar for å sette igjen en forferdelig lukt.

 

- Parkeringsbulker. At folk faen hente meg ikke klarer å se seg for på parkeringsplasser men MÅ slenge dørene sine opp med en kraft som kunne ha delt en murstein i to. Ingenting gjør meg mer rasende enn å komme ut fra et senter, bare for å finne to avlange bittesmå bulker i døra/skjermen min. Er det rart jeg parkerer på skrå og tar opp to plasser? Heller en spyttklyse på frontruta enn en bulk.

Lenke til kommentar
folk som går først på rulletrappa midt i rushtida, og står stille hverken til venstre eller høyre, men i midten.. Gjelder også de som går veldig sakte.. (Ja, har mista en god del t-baner på det)

6594153[/snapback]

 

Hater folk som står stille i rulletrapp eller sånn rulle"bane" . Utrolig irriterende!

6594159[/snapback]

Er en grunn til at de går automatisk opp da. :)

Lenke til kommentar
Hehe jada. Men det er vel et velkjent faktum at hvis man skal stå stille så står man til høyre?

 

om ikke et velkjent faktum, så er det hvertfall ganske logisk å ikke stå i midten når det tydeligvis er folk som vil forbi.. :p

6594740[/snapback]

Ikke velkjent, og det er jo samme pokker hvilken side man står på så lenge man ikke tar opp hele trappa. Mer velkent er det vel at når noen kommer gående opp trappa bak deg , så står ikke du rolig når de kommer fram til deg slik at de må stoppe :p

Lenke til kommentar

Har ikke orket å lest alle 46 sidene s¨det kan hende at masse iritasjoner kommer om igjen, men her er iværtfall min lille liste på hva jeg hater/ikke kan fordra osv...

 

Jeg HATER folk som smatter og mumser mat.

Jeg HATER folk som slikker seg på fingrene når de har spist kylling eller noe sånt.

Jeg HATER Dell pga dårlig kundeservice.

Jeg HATER noobs med WH og aimbot i CS

Jeg HATER at viftene mine bråker(se signatur).

Jeg HATER at pcen noen ganger ikke skrur jeg av når jeg har trykket på "shutdown".

Jeg HATER skjermkortet mitt(Geforce 5200 256 mb ram).

Jeg HATER msn unger som har animerte "skjera" osv....(Betalte faktisk en fyr jeg kjenner 10 kr får å fjerne de når jeg snakket med han).

Jeg HATER virus.

Jeg HATER folk som rooper ut svaret i klassetimen og sier "den var lett da, herregud".

Jeg HATER MAC.

Jeg HATER Linux.

Jeg HATER internett ex.

Jeg HATER X-BOX (Vet ikke hvorfor...Bare føler det slik).

Jeg HATER å bruke tid på finne ut ting jeg hater.

Jeg HATER Vølkl (Slalomski).

Jeg HATER folk som ikke vil seede på thepiratebay.

Jeg HATER WoW.

Jeg HATER EVE.

Jeg HATER TIBIA.

Jeg HATER RUNESCAPE.

Jeg HATER Mudcraft(Et stygt spill lillebroren min spiller).

Jeg HATER overfylte busser.

Jeg HATER folk som tror de har peiling på bil.

Jeg HATER folk som skryter.

Jeg HATER folk som skryter om noe de har sagt før.

Jeg HATER "min assistent"...(Vet ikke hvorfor...Liker den bare ikke).

Jeg HATER Telenor som ikke klarer og levere det jeg har betalt for(bredbånd).

Jeg HATER Tele2 og den vitsen med small bills...DEN ER BRUKT OPP NÅ...OMG.

Jeg HATER Icemat.

Jeg HATER at det er så varmt på natta at jeg ikke får sove.

Jeg HATER ledninger.

Jeg HATER polakker(No offence).

Jeg HATER når det ikke er ferskt brød i heimen.

Jeg HATER når det er tomt for brus i kjøleskapet.

Jeg HATER smiliereklamer på netsider.

Jeg HATER JAMBA

Jeg HATER "Crazyfrog" GRRRRRRR :mad: .

Jeg HATER pcer som bråker på lan.

 

Det var vel nesten alt :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...