Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Det som virkelig irriterer meg er sånne idioter som ikke vet at man skal stå på høyre side, og gå på venstre side i en rulletrapp.. Og spesielt de som plutselig stopper helt opp med en gang de kommer av rulletrappen.

Og for ikke å snakke om de som ikke klarer å gå normalt i byen. Klarer ikke å koordinere seg gjennom folk som går i gata. ><

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som virkelig irriterer meg er sånne idioter som ikke vet at man skal stå på høyre side, og gå på venstre side i en rulletrapp..

Ei rulletrapp er da ikke så stor.

Og det er da ingen regel om hvordan man skal stå/gå i ei rulletrapp!

 

Og jeg hater bussjåføren som holdt på å kjøre meg ned...

Lenke til kommentar
Ei rulletrapp er da ikke så stor.

Og det er da ingen regel om hvordan man skal stå/gå i ei rulletrapp!

Det er kanskje ikke noe konkret regel om det nei, men er normalt å stå sånn. Like irriterende å løpe ned rulletrappen pga idiotiske busstider og 20stk står rolig til høyre, og en enslig kar står helt til venstre og blokkerer veien.

Er faktisk flere steder det står 'stå til høyre, gå til venstre'.

Opplever dette nesten hver eneste dag her i den travle oslo -.-

Endret av conzeed
Lenke til kommentar
I London er det ihvertfall skilt hvor det står: "Please stand to the right/on the right side." eller noe i den duren.

 

Det er da også i Oslo, det står klart og tydelig på rulletrappa:

Venneligst stå til høyre og la forbipasserende gå til venstre eller noe lignende.

Er da ganske så vanlig mener jeg, vanlig folkeskikk, selv om jeg en gang i blant klarer å glemme også :blush:

Endret av Singh_Toor
Lenke til kommentar
Det er kanskje ikke noe konkret regel om det nei, men er normalt å stå sånn. Like irriterende å løpe ned rulletrappen pga idiotiske busstider og 20stk står rolig til høyre, og en enslig kar står helt til venstre og blokkerer veien.

Er faktisk flere steder det står 'stå til høyre, gå til venstre'.

Opplever dette nesten hver eneste dag her i den travle oslo -.-

Det er ikke så mange rulletrapper i Lillehammer, så her har vi ikke slike regler :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...