Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
irriterer meg over at jeg sitter for mye på dataen

 

Det gjør vi alle, så det er en selvfølge når man lager seg bruker her...

 

 

Dog, jeg irriterer meg over at jeg bruker så mye tid på pc, samtidig som jeg ikke gjør NOE fornuftig.

 

Fikk beskjed om at jeg måtte fikse en ønskeliste, så skal gjøre det nå, men vet jo ikke hva jeg ønsker meg...

Lenke til kommentar

Framføringer, gud som jeg hater dette.. Men jeg tror det går faktisk bra imorra. Alle de framføringene jeg har hatt i det siste har bare blitt bedre og bedre, altså mindre nervøs ogsånt;D Jeg vet hva jeg skal si, men frykter mest at jeg blir stressa, noe som da betyer at jeg glemmer hva jeg skal si!

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fordra folk som unnskylder seg for alt og ingenting, t.o.m når de IKKE har gjort noe :no:

 

En annen ting som irriterer meg er folk som snakker og preker om hva som er rett og galt og prøver å få deg til og leve på samme måte, som om du og den livsstilen du har valgt ikke er bra nok!

 

Og sist men ikke minst trangsynte mennesker!! :mad:

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke fordra folk som unnskylder seg for alt og ingenting, t.o.m når de IKKE har gjort noe :no:

 

En annen ting som irriterer meg er folk som snakker og preker om hva som er rett og galt og prøver å få deg til og leve på samme måte, som om du og den livsstilen du har valgt ikke er bra nok!

 

Og sist men ikke minst trangsynte mennesker!! :mad:

 

Slik er farmor.... om hunså vidt skumper borti meg så er det like mye beklaging som når jeg mister en stein i hodet på en kompis...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...