Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Homser og metrosexuelle gutter, det irreterer meg. Spessielt når gutter nesten kler seg som jenter og om dem bruker sminke osv.

 

Kan du med hånden på hjerte si at en homofil person noen gang har gjort noe for å "ødelegge" for deg? Er man homofil, så er man homofil - so what?

Greit å være homofil, men å kle seg som noe man ikke er er bare teit

Endret av .patrick
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig i at det ser litt fruity ut og kle seg ut som en jente. Har f.eks en fyr(?) på skolen som jeg enda ikke har greid å finne ut hvilket kjønn han/hun er. I det siste har jeg lent mot gutt. Men men, it's a free country, who cares hvordan folk kler seg. Sminke, tettsittende bukser og hele greia. Sprøtt.

 

Når vi er inne på emnet, homofile har vel ikke en tendens til å kle seg på annet vis enn heterofile.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Åh gud. Så en gangstersoss med joggebuksa under rompa idag, med rosa bokser såklart.

 

Tipper boblejakka og capsen med rett flipp var godt plassert også?

 

 

Jeg beklager virkelig at du måtte se han, hater de så innmari!

Hvordan gjetta du det? Håret var langt og fett (voks?) i tillegg til at han hørte på (dårlig?) musikk fra mobilen i hånda.

 

Sikkert bare en med definert stil, og sikkert kjempekul :)

Lenke til kommentar
Åh gud. Så en gangstersoss med joggebuksa under rompa idag, med rosa bokser såklart.

 

Tipper boblejakka og capsen med rett flipp var godt plassert også?

 

 

Jeg beklager virkelig at du måtte se han, hater de så innmari!

Hvordan gjetta du det? Håret var langt og fett (voks?) i tillegg til at han hørte på (dårlig?) musikk fra mobilen i hånda.

 

Sikkert bare en med definert stil, og sikkert kjempekul :)

 

De kan ikke bruke øreplugger vte du. Må høre om noen sier noe uten at de bøyde seg i støvet for han, om ikke så blir'e bråk.

 

Godt at de bare har'e i kjeften.

Lenke til kommentar
Åh gud. Så en gangstersoss med joggebuksa under rompa idag, med rosa bokser såklart.

 

Ja nettopp sånne ting irreterer meg også.

 

Og nei ingen homoer har noen gang gjort meg noe, men de irreterer meg for det om... eks. når de lesber (når de snakker) spess når de gjørs på bare for å høre "femi" ut...

Lenke til kommentar
Åh gud. Så en gangstersoss med joggebuksa under rompa idag, med rosa bokser såklart.

 

Tipper boblejakka og capsen med rett flipp var godt plassert også?

 

 

Jeg beklager virkelig at du måtte se han, hater de så innmari!

Hvordan gjetta du det? Håret var langt og fett (voks?) i tillegg til at han hørte på (dårlig?) musikk fra mobilen i hånda.

 

Sikkert bare en med definert stil, og sikkert kjempekul :)

 

De kan ikke bruke øreplugger vte du. Må høre om noen sier noe uten at de bøyde seg i støvet for han, om ikke så blir'e bråk.

 

Godt at de bare har'e i kjeften.

Nevnte jeg at han hadde bling i øret og snusa? I tillegg til å se sur/gretten/"viktig" ut :wee:

 

Må le jeg, er så patetisk.

Lenke til kommentar
På hvilken måte er det "avslappende" å ha på en seg klær som glir ned?

 

ingen måte.. er man avslappet om man bare driver å heiser den opp slik at den ikke skal tulle seg rundt anklene?

 

 

Chokke: Det med snusen er viktig, og at han så sur ut var ikke noe sjokk.... for en gjeng med tapere sier nå jeg (Snakker om de som heller ikke kan å oppføre seg)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...