Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Det kunne faktisk vært deres mor eller søster, not funny.

At hun derimot avbilder ræva si for halve Norge er tragisk.

Skrevet

At hu er svensk forklarer det meste.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Dagbladet har så stor interesse for hva en svenske gjorde nede i huttaheita.

Det er jo mer spennende som skjer i verden.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Dagbladet og VG er jo noen tulleaviser da. Og det er mange lesere som liker å lese om slike idiotsaker.

Skrevet

Det kunne faktisk vært deres mor eller søster, not funny.

Når hun først får en sånn sak i en så stor avis, så skulle det bare mangle at vi fikk med et rumpebilde på kjøpet :!:

• Liker 3
Skrevet

WTF

Musehjul-klikk funkar ikkje. Korleis i all verden kan eg opne alle trådane i mine innlegg no :( ?

Formater harddisken og restart maskinen. I den rekkefølgen.

Skrevet

WTF

Musehjul-klikk funkar ikkje. Korleis i all verden kan eg opne alle trådane i mine innlegg no :( ?

Ctrl+venstre musetast?

Skrevet (endret)

Video

Kjenner det koker inni meg.. har ikke ord for hva jeg hadde gjort med hu drittkjerringa hvis jeg hadde sett a

Endret av MrLG
Skrevet

Hvis jeg hadde sett det ville jeg i første rekke forsøkt å avverge situasjonen eller eventuelt forsøkt å redde det som kunne reddes før jeg hadde tatt tak i dama, i tilfelle jeg ankom sent inn i akten.

Skrevet

Det er enkelt å skrive over et anonymt nettfora at man ville gjort det og det, men denne saken er en no-brainer. Jeg hadde skamslått kjærringa, dratt hu etter håret helt ned til vannkanten, løftet kvinnfolket opp og kastet "det" så langt jeg hadde klart.

Meeen, jeg kom til tråden for å rante over noe som irriterer meg. Landslagsfotball. Håper hele dritten legges ned.

Skrevet

Jeg fant en side med "tarot" beskrivelser av vanelige spillekort og spådde meg selv. Jeg trakk 8 kort og stokket mellom hvert kort jeg trakk.

Jeg fikk KUN dårlige kort :(

Så nå blir jeg utnyttet av andre, kommer til å krangle med en venn, blir misslikt av familie for uoppgjorte ting og kommer til å treffe en kvinne som vil bruke meg :cry:

Skrevet

og kommer til å treffe en kvinne som vil bruke meg :cry:

Ikke bare dårlige altså :wee:

:!:

Kreatoon:

Fant den HER

og kommer til å treffe en kvinne som vil bruke meg :cry:

Ikke bare dårlige altså :wee:

:!:

Kreatoon:

Fant den Min lenke

Gjest