Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde det var et vanlig utrykk jeg :p

 

Det er når en person som har god greie på et tema bruker masse fagutrykk og ord til en som ikke har greie på temaet i det hele tatt bare for å være show off kid.

 

Eksempel: Viss man skal bli god i 100m spurt så må mann trene anaerobt, ha en stor andel 2X og 2A muskelfibre og god aktivering av musklene.

 

nå begrepsrunka jeg. Når personer prater sånn til nybegynnere og til folk som ikke har greie på det så vil jeg si at det er mangel på sosialeantenner.

Endret av Sno
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spotifyfjolsene har ikke lagt til en funksjon som maser på meg om at premiumen min holder på å gå ut. Resultatet er at jeg må enten gå ut i drittævret og kjøpe mer (har ikke kort som virker over nett eller penger på kortet heller for den saks skyld) eller få redusert lydkvalitet og mongoreklamer. Og som om det ikke var nok må jeg laste ned alle spillelistene mine igjen i morgen. :mad:

Lenke til kommentar

det burde være obligatorisk IQ test før du får lov og bruke internettet...

og en aldersgrense.. 12 åringer trenger ikke og kome online bare for bevise seg selv om at de ikke selv er homofil ved og ødlege for andre ved og kalle dem navn og alt .. " din jevla homse ( yay nå er ikke jeg homo) "

kan ikke ha micen på gta uten en med smurfe stemme kommer og skriker " fagot til alle "....

samme med css.

 

 

WTH! :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

jesus christ super star !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...