Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Henta nettopp tanta mi på flyplassen og spurte om det var greit om en annen også satt på, jeg var trøtt og lei men kunne jo ikke si nei når han stod der... 20 minutters omvei og han gav meg ikke ei jævla krone. Ikke rart folk som jobber i olja er rike.

 

For en idiot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor kan ikke folk skjønne at når jeg legger ut en moped som fremstår som ny, så vil jeg ikke ha bud på halve prisen? Faen til fetthuer!

 

Har det samme problemet med ting jeg setter pris på. Folk må være fette idioter med slik """"pruting"""".

Kjenner meg igjen der. Flere ganger jeg har lagt ut bilene mine til salgs. Dukker alltid opp skambud. Legger bilen til feks 40000, så får man meldinger som "Hei, kjøper bilen din for 15000 så kommer jeg og henter den nå".

 

Eller "Hei, bytter du bilen mot scooter? Den er fra 1983, rusten og dårlig. Men den går da"

Lenke til kommentar

Refsa: det er greit med Litt pruting. Men når det kommer TYDELIG frem at bud under 7000 ikke engang trengs å sende inn er et bud på 5000 idiotisk.

 

Det jeg mener. Når de halverer prisen du har satt eller kommer med andre idiotiske påfunn.

 

En anen ting som irriterer meg er at jeg er dårlig fjerde dagen på rad :hrm: Well, må nok på jobb uansett

Lenke til kommentar

Det har sikkert blitt nevnt en million ganger, men det som irriterer meg sikkelig er ordentlig gla'kristne folk. Religion irriterer meg generelt, men disse hurra-folka som ikke sier annet enn at du vil bli frelst og blablabla, tar kaka.

 

Og hva finner jeg når jeg går fredelig gjennom gatene i Molde under jazzfestivalen? Det irriterer egentlig ikke. Er bare kjempekomisk.

post-161752-1280401162,5874_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke folk skjønne at når jeg legger ut en moped som fremstår som ny, så vil jeg ikke ha bud på halve prisen? Faen til fetthuer!

 

Har det samme problemet med ting jeg setter pris på. Folk må være fette idioter med slik """"pruting"""".

Kjenner meg igjen der. Flere ganger jeg har lagt ut bilene mine til salgs. Dukker alltid opp skambud. Legger bilen til feks 40000, så får man meldinger som "Hei, kjøper bilen din for 15000 så kommer jeg og henter den nå".

 

Eller "Hei, bytter du bilen mot scooter? Den er fra 1983, rusten og dårlig. Men den går da"

Jeg har fått mange sånne: "Hei, har en atv, den er gateregistrert og passer for barn i alderen 4-10 år" - Bare obs, jeg er en 15 år gammel gutt, som skal ha lettsykkelen. Vanskelig å lese annonsen. ATVen var forresten lagt ut på finn for 2000 kr mindre.

Fikk og at for 3000 kr(!) kunne han hente den denne ettermiddagen.

 

Fått telefon fra telefonselgere og. Neste gang skal jeg spørre om de trenger lesebriller, da det står med store bokstaver "Ønsker ikke kontakt med telefonselger"

Lenke til kommentar

Telefonselgere ja. Husker en som sa at han selv ikke lenger var i blant oss til selgeren i røret :!:

 

Jeg liker at de ringer fra norsk gallup, etc. En gang var det noe om trening. Jeg spiser en blanding av brunost, rått egg og løk blandet i miksmaster før trening :ermm:

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Folk som er for tyrefekting irriterer. Det er dyrepineri, uansett hvordan man "sugar coater" det.

 

Og livingman irriterer meg. No offense.

Edit: nagina irriterer meg også, noe jævlig. Går det an å igge brukere på forumet?

 

Kom på en ting til... den artikkelen om aksjonen mot kjøtt fra PETA irriterte meg også ganske kraftig. Selvfølgelig er det bra at de går inn for å verne dyr og rettighetene til dyr, men de må da for faen innse at dyrene vi spiser er til for at menneskene skal ha noe å leve av.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Kom på en ting til... den artikkelen om aksjonen mot kjøtt fra PETA irriterte meg også ganske kraftig. Selvfølgelig er det bra at de går inn for å verne dyr og rettighetene til dyr, men de må da for faen innse at dyrene vi spiser er til for at menneskene skal ha noe å leve av.

Ummm...sier hvem? Det er ikke sånn at rovdyr (ja vi er dyr) er til for andre rovdyr.

Lenke til kommentar

Tyrefekting er ikke umoralsk pga. at man spiser oksen.

Det er umoralsk pga. at man piner dyret før man dreper det.

 

Kuene som blir til burgere i Norge og andre fornuftige land, pines ikke, eller i hvert fall minst mulig.

Målet er å drepe dyret så det ikke lider.

 

Å forby tyrefekting handler ikke om å være vegetarianer. Det handler om smerten dyret gjennomgår til tilskuernes forlystelse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...