Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

-apple fanboys(har ikke noe imot at folk like apple og bruke demes produkter, men de treng faen ikke å skryte så mye av det og se ned så mye på Linux/Android og alt som ikke er apple)

 

-Folk som er drittsekker men likevel klare seg igjenom livet fordi at demmes rike familie som ikke har noe problemer sponsorer alt, mens jeg jobbe ræva av meg for vært eineste ting(jeg veit jeg må bli vant til det l livet, men det er irriterende ikke noe å gjøre med)

 

-Folk som kritisere og mobbe andre pga. av hårfarge,hudfarge nasjonalitet etc(det er vel ingen her som like, men mange i våres klasse er ekstrem i denne saken og det irritere meg)

 

-At jeg bo langt ut på ræva av verden uten noe ting å gjøre og ingen å møte

 

-Skolen

 

kom ikke på noe mer, men det er en del ting igjen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare si at jeg fortsatt hater katter som driter over alt. Tror jeg skal skaffe meg den største rotweileren som er mulig å oppdrive. Hver gang den må på do skal jeg slippe den løs i boligfeltet å la den drite hvor den vil. Det er faen meg ikke forskjell på katter og bikkjer. Katte dritt lukter som faen i tillegg...

 

også når forumet plutselig går tregt og jeg trykker to ganger på submit og den fyller posten min med 2-4x ganger samme beskjed

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

FUCK. Her kler eg på meg og gjer meg klar til å ha det litt gøy ute med hoppestyltene. Så plutselig: SKYBRUDD OUT OF FUCKING NOWHERE

Det er ikkje lurt å hoppe rundt som ein tulling på knøttsmå gummiføter når asfalten er våt.

 

Edit: Og der slutta det. Men det varte akkurat lenge nok til at vegane er gjennomvåte.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Coa: Men alle rundt meg spiser god mat. Jeg føler meg utsultet og dypt ulykkelig. Ikke at jeg heller skulle hatt ditt problem, altså. Wolfie: Slankesur er sånn man blir når man er sliten, sulten, sinnsykt sugen på noe godt, men vet man ikke kan spise det fordi man er på slankekur. Spesielt ille blir det når de rundt deg spiser kake. Og hvorfor i svarte helvete får jeg ikke skrevet/sett linjeskift? Gaaah!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...