Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

At jeg må reinstallere ubuntu 10.04 (har oppgradert uten reinstallasjon siden 8.04) for å få GMA500 til å funke.

 

F**N TA DERE INTEL OG POWERVR, SKAL DERE SLIPPE ETT PRODUKT SÅ KAN DERE F**N LAGE SKIKKELIGE DRIVERE OGSÅ!

 

Ikke nok med det men at de ikke slipper en driver som støtter nyere Xorg er jo helt idiotisk det og..

Endret av Wolfie276
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting jeg irriterer meg over: Rollefiguren Runa i Hotel Cæsar er veldig dyktig i musikk, går på musikklinja, spiller i band, og gjør det stort i en musikkonkurranse. Hvorfor kan ikke da de som lager serien lære skuespilleren de riktige akkordene på gitaren? En G-akkord skal spilles ved å trykke ned første- og sjette-strengen i tredje bånd, samt femtestrengen i andre bånd. Det hin spiller i serien er en slags "jukse-G" der man utelater femtestrengen, og heller ikke trykker den ned, men når man spiller på alle strengene blir det falskt, fordi den strengen da spiller en A istedenfor en H..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ting som irriterer meg:

-sokker i buksene

-når mamma slår av routern hver jævla natt

-folk på bussen som stinker røyk og sprit

-techno "musikk"

-jenter som tror at det ikke finnes noe bedre telefon en Iphone

-Apple fanboys

-lære eldre folk å bruke en pc

-små unger på bussen som ikke holder kjeft

-de som ikke gjør en dritt på skolen, men får bra karakterer

-emo og goth folk

 

 

:-)

 

Du har jo misforstått.

 

- Sokker i buksene ser ikke pent ut, men er det miste du burde irritere deg over^^

- Mamma er sikkert glad i deg, gullklumpen, og må passe på at du får nok søvn. Dette gjør hun ved å sørge for at du ikke nerder deg på pcn hver natt. Fantastisk tiltak spør du meg.

- Kan vel tålereres at folk lukter en gang i blandt, da du helt sikkert kommer til å lukte både røyk og sprit en dag selv.

- Techno kan jeg være enig i, med forbehold om at det er forsjell på techno og elektro, og at det finnes NOE bra elektro^^

- At jenter som tror at det ikke finnes noe bedre telefon en Iphone, er helt fantastisk. Unike muligheter som telefonselger^^

- Apple fanboys; du har tydeligvis ikke skjønt at Mac er bedre enn pc enda.

- Å lære eldre folk å bruke en pc, enig i den, o store håpløshet.

- Små unger på bussen som ikke holder kjeft; inkluderer gamle mennesker med null respekt, som fremdeles forventer at du flytter deg for dem.

- De som ikke gjør en dritt på skolen, men får bra karakterer. Læringskurve, bladibladibla. Vær glad for at du må jobbe, brant meg på den jeg, fikk dårligere karakterer senere, fordi jeg ikke hadde driv. Måtte virkelig ta meg opp.

- Emo, enig. Goth er bare en ekstremt dårlig kleesstil og god musikk som EBM/Darkwave, goth og black metal, noe som er fantastisk. Siden de også typisk er en egen subkultur som faktisk har baller (noe som jeg personlig tror kommer av at de kommer fra old-school punken), har jeg respekt for deg om du virkelig er goter. Men er du en neo-goter som den yngre genrasjoen kaller goter kan de gå og henge seg, men dette er samme genrasjon som klassifiserer Green Day som punk... :roll: :roll:

Lenke til kommentar

*Død over Tungsten*

 

Hohoho! Herlig å se noen likesinnede! Jeg har rett og slett realisert at Linux ikke er noe for Poulsbo, og at jeg derfor heller biter i det sure gresset med Windows og mangel på DirectDraw og OpenGL...

 

 

Jeg gir fa** ikke opp skal jeg si deg.

 

btw:

 

wget http://dl.dropbox.com/u/1338581/Gma500/scripts/poulsbo_lucid.sh && bash poulsbo_lucid.sh

 

Personlig må jeg reinstallere fordi jeg føkket så mye med Xorg når jeg skulle få det til å funke med 9.10 :tease:

 

Prøv det, mange sier det funker, på ubuntuforums også.

 

- Techno kan jeg være enig i, med forbehold om at det er forsjell på techno og elektro, og at det finnes NOE bra elektro^^

 

Du har misforstått ( :) ). Techno og Dance er 2 forskjellige ting. Techno er en rolig beat med forskjellige rolige lyder. Dance derimot er en repetiv dårlig sammensetning av 3 loops som kjører oppå hverandre, med en snare innimellom og smurfestemmer mesteparten av tiden ;)

Endret av Wolfie276
Lenke til kommentar

Folk som rakker ned på ting de ikke har peiling på, og folk som tror de har rett hele tiden, samma hva!

 

En av de er fanboys. Xbox er bedre enn ps3, amd er bedre enn nvidia osv.. Fanboys har aldri hørt om ordet "behov" trist. men så er det ingen bombe heller, da de har dårlige kunnskap, eller skal jeg si lav IQ.

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...