Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Bare å fortelle at det står for 4, som i ment 4 ur daughter.

Skrevet

Norske kamerater askefast i bombedrama: - Hørte flere smell.

Hva faen? Det er jo ikke relevant til Island engang..

Er det plutselig blitt et vanlig ord når aske er involvert?!

Skrevet

Mora/faren til kjæresten min kommer garantert til å spørre om russenavnet mitt.

Russenavnet mitt var "Satan". Ingen, og jeg mener ingen, spurt om det. Så du kan være heldig.

Skrevet
Bohus-reklamene og deres feministiske undertoner.

Undertoner og undertoner fru blom… Det er så openbart at det er kvalmt.

De er kvalmende ja. Men når man vil pynte med f.eks nye TV eller andre elektroniske ting? Åneeeiii... *grøss*

NOEN LAG EN MOTKAMPANJE!

Skrevet

Hvem går med russelua etter dåpen uansett?

Omtrent 97%.

Det er ektremt langt unna mine erfaringer fra i fjor. Med unntak av noen få på 17. mai tror jeg ikke jeg så en eneste med lua på hodet.

Skrevet (endret)
Bohus-reklamene og deres feministiske undertoner.

Undertoner og undertoner fru blom… Det er så openbart at det er kvalmt.

De er kvalmende ja. Men når man vil pynte med f.eks nye TV eller andre elektroniske ting? Åneeeiii... *grøss*

NOEN LAG EN MOTKAMPANJE!

Joda, det er ganske åpenbart, men jeg vil tro de fleste vanlige folk oppfatter reklamen som artig og små-tøysende med den mannlige stereotypen, og ikke oppfatter den ultra-feministiske meldingen bak det hele.

edit: La til sitat, rundet plutselig en side.

Endret av Frdlr
Skrevet
Joda, det er ganske åpenbart, men jeg vil tro de fleste vanlige folk oppfatter reklamen som artig og små-tøysende med den mannlige stereotypen, og ikke oppfatter den ultra-feministiske meldingen bak det hele.
Nei, for all del, er helt grei og lage slike reklamer, jeg syns det var artig å se den første gangen men når utgave nummer 2-3 dukket opp så ble det litt for meget..
Skrevet

Enig, enig. Greit nok med den som gikk for en stund siden hvor kjerringa og gubben er og ser på ny sofa og ekspeditøren bare er interessert i å høre på hva hun er ute etter, og ikke mannen. Men når vi blir sammenliknet med esler og aper blir jeg bare sur.

Skrevet

Når man går rundt og bryr seg om innholdet i reklamene har man jaggu lite å gjøre. Men dette synes jo annonsørene er kjempefint. Er jo bare å finne frem fjernkontrollen og swappe til noe annet, eller gjøre andre ting irl.

Skrevet (endret)

<insert random gjøremål her> har man jaggu lite å gjøre.

Slike utsagn irriterer meg grenseløst.

Endret av ArilC
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...