Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vi nå egentlig sett konkrete bevis på at de med vilje prøvde å smugle? Nå har jeg ikke noen formening om skyld i saken, og jeg gidder ikke få en mening om det før jeg faktisk ser bevis. Det jeg har sett hittil er vill gjetning og teorier.

Det jeg derimot har sett, er grov forskjellsbehandling og rot fra staten sin side, og jeg håper jeg aldri havner i trøbbel i utlandet, skyldig eller ei. For da kommer jeg til å slite. Med mindre jeg dreper noen og drar ut på en vill flukt i en eller annen jungel i et eller annet tilbakestående land, så ville jeg nok ikke fått noe særlig til hjelp.

Lenke til kommentar

Hva så? De to jentene skal da ha like mye hjelp som de to idiotene.

Fortjener faen ingenting hjelp når de forsøkte å smugle inn slike mengder kokain.

Vil nå påstå at de fortjener straff jeg da, noe de rettmessig fikk.

 

Måtte le da jeg leste "er jo gammel når jeg kommer ut"....er jo bare 19 år hu da, dvs hu er 32 år gammel. Er pokker ikke "gammel" det da!

 

Don't do the crime if you can't do the time bitch.

 

Sorry, men ja, har ingen sympati for de to jentene.

Lenke til kommentar

Har vi nå egentlig sett konkrete bevis på at de med vilje prøvde å smugle? Nå har jeg ikke noen formening om skyld i saken, og jeg gidder ikke få en mening om det før jeg faktisk ser bevis. Det jeg har sett hittil er vill gjetning og teorier.

Det jeg derimot har sett, er grov forskjellsbehandling og rot fra staten sin side, og jeg håper jeg aldri havner i trøbbel i utlandet, skyldig eller ei. For da kommer jeg til å slite. Med mindre jeg dreper noen og drar ut på en vill flukt i en eller annen jungel i et eller annet tilbakestående land, så ville jeg nok ikke fått noe særlig til hjelp.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=595602

Madeleine Rodriguez sender SMS-meldingen: «jeg er tatt hjelp meg».
De virker ganske skyldige i mine øyne. Du skal være ganske spaca om noen setter en dobbelbunn på baggen din, og legger inn 22.4 kilo med kokain uten at du merker det. De jentene der er så skyldige som det er mulig. Norge burde hjelpe dem med gratis advokathjelp og prøve å få til en ording om å sone i Norge. Jeg for min del ser ikke noen grunn til at de ikke skal sitte der nede.
Lenke til kommentar

Vanlige paracet. Det er så patetisk virkning, dvs. tilnærmet ingen virkning i det hele tatt! Må være laget for småjenter og fugleunger. Ikke rart at det selges reseptfritt.

 

Sant, de er veldig svake. Akkurat som mange "allergipiller". Når jeg kjenner øynene klø de første vårdagene og leser "ta to tabletter 2-4 ganger daglig" kjører jeg gjerne på med fire med en gang. Da hjelper det litt XD

Lenke til kommentar

Torsdag kveld fra nydalen.

 

Det er så skvip at jeg bare må se på det. :ermm:

 

Jeg får så lett dårlig samvittighet. Kan være noe så banalt som om at jeg ikke sa takk, men det henger igjen med meg lenge. Ja, en bagatell å irritere seg over, men sånn er jeg

 

Har det sånn selv.

Men det hjelper meg egentlig å gjøre gode valg og være en god person. :D

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Jeg får så lett dårlig samvittighet. Kan være noe så banalt som om at jeg ikke sa takk, men det henger igjen med meg lenge. Ja, en bagatell å irritere seg over, men sånn er jeg

+1

Er sånn jeg og, ganske irriterende, og til dels deprimerende også :grumpy:

 

Ofte sånn at jeg sitter og gnager på ting jeg også. Litt irriterende og det er slik at jeg ikke kan fortsette med en ting før jeg har ordna det opp

Lenke til kommentar

Jeg får så lett dårlig samvittighet. Kan være noe så banalt som om at jeg ikke sa takk, men det henger igjen med meg lenge. Ja, en bagatell å irritere seg over, men sånn er jeg

Samme her. Som i dag da jeg gikk forbi en tigger som så sikkelig stakkarslig ut, men han smilte til meg og sa hei. Jeg hadde ikke noen penger på meg og jeg har fortsatt dårlig samvittighet for at jeg ikke ga han noe. Han gjør sikkert det samme til alle som går forbi, men likevel. :(

Lenke til kommentar

Er bekymret for russenavnet mitt.

 

"IV".

 

Altså, "Ikke vurdert".

Har fått sykt mange IV-karakterer grunnet fravær.

 

Mora/faren til kjæresten min kommer garantert til å spørre om russenavnet mitt.

Og når de spør om betydningen er jeg kanskje ikke suksessfull nok for deres datter!? lolz!1!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...