Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk som flamer deg uansett hva du poster. :mad:

For øvrig så poster jeg reflekterte og underbygde påstander, som blir svart med at jeg må se på en south-park episode for å skjønne en påstand vedkommende kommer med ut av det blå. :mad: Når jeg sier at jeg ikke har intensjon om å se på south-park for å skaffe meg kunnskaper om global oppvarming blir jeg svart med at jeg er for lat til å forstå debatten (selv om jeg har granska en god del i vitenskaplige artikler om saken). Faen så patetisk. :mad: :mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, se en south park episode for å få kunnskaper om global oppvarming? Tidlig på dagen, men det blir nok det dummeste jeg kommer til å lese i dag :D

Forøvrig irriterer South Park meg.

Skrevet

Skulle sjekke litt nyheter på nrk og skvetter så jeg nesten får hjerteinfarkt når jeg ser, vel se bildet selv.

Siden de sikkert endrer hovedsida så er artikkelen her.

Dårlig gjort av NRK. :thumbdown:

Skrevet

En ting som irriterer meg noe helt jævlig er at Discovery Channel sender programmer om tattovering. FY FAN!!

Discovery er blitt en søppelkanal!

Skrevet
Det irriterer meg at maskina mi sloktner TVERT når jeg kobler noe til USbene som er koble til headerne på HKet :angry:

Tipper du har forvekslet USB og Firewire-pluggene på hovedkortet.

Skrevet

Å se eldre South Park-episoder er pine, men de nye er morsomme. Nesten samme med med Simpsons, bare at det er kjedelig idag. Vitsene der er mer sosial latter.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...