E-wok Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Kunne ikke vært mer enig i det du mener der. Er mer trance/house fyr og det er like jævelig irriterende hver gang nye folk finner ut av hva jeg liker av musikk blir jeg stempla som "syrehue" selv om jeg aldri har intatt et narkotisk stoff i hele mitt liv... En annen ting er også folk som kaller all elektronisk musikk for "Techno". Da har jeg en fin youtube film til de: What he said.
Hyperio Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Det stinker noe matpiss her på hybelhuset, gjennom døra inn til meg. Og jeg som er TETT I NESA! Siste jævla natt her, det er nesten for godt til å være sant.
CFM Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 (endret) Jobben begynner klokka 07 i morra tidlig og jeg skal kjøre hjem til Halden så jeg trenger god søvn i natt, men hva gjør jeg i stedet for å legge meg? Joda her sitter jeg som vanlig klistret til skjermen.. Endret 24. september 2009 av W202
Estella! Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 at det er noe galt med magen min men jeg gidder ikke å gå til legen forde jeg er redd de :/
WarpX Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 ikkje så mykje egentleg. Om ein slutter å læra om det på skulen, blir det fort oversett og glemt Så kanskje nynorsk fortjener å bli glemt da? Det holdes pr. i dag kunstig i live av NRK og organisasjoner som får statlig støtte. Ser ikke poenget.
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Hvorfor i faen setter de 50 euro BIN på ebay hvis de ikke kan godta denne prisen eller mindre? Jeg tilbydde 30 euros og da satt han opp prisen til 100 euro.....totalt umoralsk & lureri >
Coffey Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 At jeg nettopp spiste opp min siste Smash-poste.
Dragen Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Er du fortsatt i Canandia? Skal jeg sende deg en carepackage (mot at du betaler kostnadene)?
djgudleif Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 (endret) At vi nå må analysere dikt ved hjelp av 16 begreper. 16 BEGREPER!!! DET ER JO HELT SYKT Hva skjedde med at det var underholdende å lese og skrive? Det er ikke det lenger FFS, når vi må anaylysere alt vi gjør til siste bokstav. Og budskap var selvfølgelig ikke en av de 16 punktene, så det blir enda med grått og kjedelig. Norsklærere er grusomme mennesker hele gjengen. Hvertfall de jeg har møtt hittil. Herregud så grå og triste de er. Kom ikke med at jeg hadde trengt norsktimer, jeg skriver på en asus EEE, og da er jeg faen meg unnskyldt alle skrivefeil. Haha, lærerstudenten gir oss lekser til mandag! Yea right, som om jeg komme til å jobbe i helga, jeg jobber ikke til vanlig en gang. Til og med norsklæreren vi vanligvis har gir oss ikke lekser til mandag. Endret 25. september 2009 av ikkespisgress
CypheroN Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Litt elsk/hat: Norsklæreren er det største carefacet jeg har møtt.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Irriterende at vi må analysere tekster. Morsomt og lærerikt. Litt elsk/hat: Norsklæreren er det største carefacet jeg har møtt. Hvem? :+
Puke Nukem Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Hater noen av de jevngamle, går det an å være så barnslige? Jeg blir flau.
Musepeker Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Jævla HÆLVETTES FUCKINGS itslearning. Tar faen meg et år å laste opp fila, så tidsfristen var jo bare å glemme -.- Vi kalte det "Itsfailing" når jeg gikk på skolen
Applebee Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Jævla HÆLVETTES FUCKINGS itslearning. Tar faen meg et år å laste opp fila, så tidsfristen var jo bare å glemme -.- Vi kalte det "Itsfailing" når jeg gikk på skolen haha, det er jo akkorat det det gjør
djgudleif Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Atter en gang må vi på researchers night på NTNU, og jeg går VG3! Vi har måttet dra dit for 3. år på rad nå, og jeg har enda ikke vært der en eneste gang! Har andre ting å bruke fredagskvelden på enn å se på eksperimenter og forelesninger.
djgudleif Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Vel det er sikkert morsomt for noen, men jeg har nesten ingen venner i realfagsklassen. Ingen jeg kan tulle rundt med hvertfall. Har mest venner i samfunnsfagklassen, men de skal ikke dit. Så det er vel mest derfor jeg ikke har motivasjon til å dra dit.
livingman Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 iritere at folk ikke tør og inrømme feil selv om de blir 100% motbevist.............
Feh Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Irriterer meg over at jeg bare kan sende en mixtape avgårde så får jeg spillejobb, men aldri får somla meg til å lage en
Anbefalte innlegg