Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Til alle dere piercede der ute:

Jeg bare lurer, hvorfor gjør dere det? Det virker ikke særlig behagelig.

Hvorfor farger noen håret? Hvorfor bruker noen masse penger på klær? Fordi man mener det ser pent ut. Derfor. No pain, no gain.

 

 

 

Kvaliteten på modblog synker stadig. Nå bombanderer de med masse bilder uten en dritt av innhold, og mangelen på tekst er stor. Vet ikke med dere, men jeg likte å lese om mod´en det gjaldt og ikke bare se et enkelt bilde. Jeg savner Shannon.

 

 

Jeg forstår meg ikke på kvinnfolk. Jeg trodde virkelig at jeg gjorde det, men jeg har innsett at jeg ikke forstår en dritt!

 

 

Noen her som spiller i Stavanger/Sandnes området.

Skal begynne å spille, men finner ikke noe oppdatert informasjon om hvor og når det spilles.

 

Vet det er en bane på Hundvåg. Det er vel og en bane på Ølberg og en rundt omkring Nærbø.

Det er en på Vigrestad. Men det er ment for utleie til utrykningslag osv. er drit dyrt(eller?) å spille med egen makør, 250kr, men da må du kjøpe kuler av de(0,50,- pr stk, så får du 200kuler ink i prisen).

 

og banen er liten og crappy . var der på teambuilding med jobben .

 

utleiemarkørene er gamle t98 med meget lav fps

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er ting bestilt og sendt med fedex, per i morges i kommet til NY. Ikke galt å få pakken fra vest til øst på 1 dag.

 

Qty SKU Product Name Unit Price

________________________________________

1 Custom Products - Ion Sling Blade Trigger - Red Dust - $28.94

1 Smart Parts Ion XE Color Body Kit - Velocity Red - $29.95

1 Smart Parts All American Front - Red - $39.99

________________________________________

SubTotal: $98.88

Tax: $0.00

Shipping: $41.89

Handling: $2.00

Gift Wrap: $0.00

Grand Total: $142.77

 

Lenge leve lav dollar.

Lenke til kommentar
Er det apex løpet så bra? Noen anbefalinger til meg? Har 98C, og trenger noe jeg kan skyte langt med(jeg er en defansiv fyr)

 

Apex of flatline er de som går lengst. Det går også rimmelig beint. Men fordelen med Apex fremfor flatline er at man kan skru ballen hvor man vil. Og ikke bare oppover. Det er dessuten mye lettere å gjøre rent.

Lenke til kommentar
Date/Time Activity Location Details

 

Jun 15, 2008

12:20 PM - Arrived at FedEx location - MEMPHIS, TN

 

Jun 13, 2008

7:47 PM - Int'l shipment release - GARDERMOEN NO

 

4:40 AM - Departed FedEx location - PARIS FR

 

12:50 AM - Departed FedEx location - PARIS FR

 

12:27 AM - Arrived at FedEx location - PARIS FR

 

Jun 12, 2008

9:54 AM In transit - NEWARK, NJ

 

9:37 AM Arrived at FedEx location - NEWARK, NJ

 

5:34 AM Departed FedEx location - INDIANAPOLIS, IN

 

12:55 AM Departed FedEx location - INDIANAPOLIS, IN

 

12:17 AM Arrived at FedEx location - INDIANAPOLIS, IN

 

Jun 11, 2008

9:03 PM Left FedEx origin facility - PITTSBURGH, PA

 

8:13 PM Picked up - PITTSBURGH, PA

 

6:16 PM Package data transmitted to FedEx

 

Ser i utgangspunktet veldig bra ut, men liker ikke den nyeste updaten. Om det ikke er noe jeg har missforstått, så kan det se ut som at pakken har vært via paris og rapportert inn til gardermoen, for så å havne tilbake i usa. Tviler i alle fall på at jeg får den i morgen. Får vel nesten sende dem en mail å spørre. Frem til den siste linjen har jeg egentlig vært ganske fornøyd, da dette slår mange andre fraktselskap, men om de har klart å sende pakken tilbake til usa, må jeg si meg litt skuffet.

Lenke til kommentar

Luft er best, litt dyrere ved innkjøp, men billigere å fylle, og bedre å spille med.

 

Om du ønsker å kjøpe fra norge, anbefaler jeg ED paintball, om du ønsker å benytte deg av lav dollar (og kanskje slippe moms) så kan jeg fint anbefale punishers paintball.

 

Sistnevnte sendte meg en pakke med div stash via fedex, som gikk utenom toll uten at jeg gjorde noe for det. Fedex er også greie når det kommer til leveringstid, selv om de bruker posten bedrift dør til dør fra gardermoen til deg. Billig var det også.

 

 

 

Så over til hva jeg har kjøpt. Jeg har som kjent en IonXe, men følte ikke den var helt sånn jeg ønsket som standard (sort, løp, bolt, m.m.)

 

post-86587-1213729977_thumb.jpg

 

Rød body, da jeg syntes den sorte ble for ensformig, og jeg liker sort/rød kombo. Rødt 16" front til freak setet mitt, type All American.

 

post-86587-1213730001_thumb.jpg

 

Ny trigger, da jeg ikke likte den som var stock, denne har ca null vandring fra side til side, + fordelen av at den ikke går tilbake mot kolben igjen på langfingeren.

 

 

Alt i alt godt fornøyd med hvordan den ble, selv om jeg rotet maks med å få satt inn ny trigger, var enklere enn jeg trodde, men jeg gjorde det vanskelig for meg selv, neste gang den åpnes, vet jeg bedre hvor ting er, og hvordan man skal behandle dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...