Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Uff, Smallville har blitt tyna for alt som er mulig.

Skjønner ikke hvorfor jeg fortsetter å se på det.

At de ikke har klart å utvikle clarks karakter despor

på så mange sesonger er avskyelig. Det er som

en amerikansk såpe med litt superkrefter her og der.

Er vel derfor man fortsetter å se på. Som andre

såpeserier blir man jo hekta.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Gleder meg til episoden jeg også

 

Ser ut til at Green-arrow skal være med litt fremover, me like :) digger den charakteren.

 

Ellers så blir det jo spennende og se hvordan det blir med lex? han hadde jo bare kontrakt ut sesong 7 ettersom jeg forstod. Men han bør være med mer , Lex er en stor rolle i Smallville. Ville vært ett stort tap om han skulle slutte å være med i serien.

 

Lenke til kommentar

Jeg og synes hintene er morsomme å få med seg. Det er så klassisk når han tar på seg den røde jakken over den blå skjorta. For øvrig tror jeg det blir en brukbar sesong, men jeg håper rollefiguren til Clark utvikles mer, de siste sesongene er det nesten Chloe som har utviklet seg mest...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ikke noe særlig bra sesong start, men slik det er med Smallville er at det blir bedre og bedre, gleder meg

artig å se at vi nærmer oss filmene mer og mer

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Har alltid likt Smallville, men at han hele tiden i det siste har vært det svakeste leddet irriterer meg. Han er da for faen den sterkeste av de alle. At han hele tiden må reddes blir for dumt.

 

Å ja, flyr han ikke snart så er noe galt. Han er jo hakket unna å være "Superman" nå. Er ikke noen guttevalp som ikke har kontroll over kreftene sine lengre.

Lenke til kommentar

Kom over denne traileren til sesong 8 og kan bare si jeg gleder meg. Om dette ikke er laget på tull kan det jo blitt litt tøft... :D

 

 

Når det gjelder JLA har de allerede fulgt opp med Smallville Legends. Det er en tegneserie med Green Arrow, Aquaman og hele den gjengen der med de samme skuespillerne som i Smallville. Den skal finnes på nettet et sted, men jeg har ikke giddet lete noe særlig. Noen som vet noe mer?

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Hmm, vanskelig å si, første del var hvertfall finalen i sesong 7. Smallville har begynt igjen. Første episode gikk sist torsdag og selvsagt fikk jeg sett den raskt. Var en god åpning. Uten å avsløre for mye, blir det mye leting etter..... noen.

Endret av Myst
Lenke til kommentar
Kom over denne traileren til sesong 8 og kan bare si jeg gleder meg. Om dette ikke er laget på tull kan det jo blitt litt tøft... :D

 

 

Når det gjelder JLA har de allerede fulgt opp med Smallville Legends. Det er en tegneserie med Green Arrow, Aquaman og hele den gjengen der med de samme skuespillerne som i Smallville. Den skal finnes på nettet et sted, men jeg har ikke giddet lete noe særlig. Noen som vet noe mer?

 

Den traileren er i allefall ikke ofisiell, og antagelig fake. De bruker til og med video fra sum of all fears der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...