Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Clark har på seg briller helt på slutten av introen :D Telefonkiosk var med også idag! Elsker at de hinter så utrolig mye om dagen.

 

 

Doomsday er i episode 2 ja, på slutten ser du han ligger bevistløs på bakken og ansiktet hans morpher til doomsday delvis, og tilbake igjen, han selv er vistnok ikke klar over hvem han er av uviss grunn..men det er doomsday..we are in for a ride! :D

 

Lenke til kommentar

 

 

Jøss, lurte virkelig på hvem den fyren var. Trodde det var Davis (paramedikeren) som hadde fått bank og blitt etterlatt. Er det han som blir til Doomsday altså? Vil vi få vite hvordan han gjennomgikk den transformasjonen?

 

 

 

Det var det jeg også trodde, at det var han Paramedic fyrern som lå der :p jeg liker også hvordan de begynner å nære seg slik vi kjenner Superman, Eneste jeg savner nå er Lex. Men fordiom han ikke har kontrakt lenger i smallville så kan det vell hende han dukker opp? eller er han forsvunnet helt ut av serien ?

 

Han er jo med i Loise and clark serien, så...

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg bare må få ut frustrasjonen min over hvordan de siste 4 sesongene bare har vært kryptonitt-mutanter i forsjellige former. Det er så grenseløst irriterende at jeg ikke har ord (ser bort ifra et par latterlige episoder med hekser). Hvor vanskelig kan det være å finne på en story som IKKE handler om kryptonitt mutanter ?!!?

 

Og Clark Kent er altfor puslete... gleder med til noen nye episoder med rød kryptonitt..

 

Måtte bare få det ut...

 

Dog, så var de to første episodene i siste sesongen ikke så ille. Nå begynner det virkelig å nærme seg supermann filmene :-)

Lenke til kommentar

Angående Doomsday, Chloe og Jimmy:

Selvsagt kan jeg ta feil her, men Chloe tar over som lederen for Isis Foundation for å hjelpe meteorfreakene. Hun får hjelp av Davis og oppdager etterhvert at han har en god grunn til å hjelpe henne. Han er også en meteorfreak, men aner ikke noe særlig om kreftene sine og kan ikke kontrollere dem. Han og Chloe blir nære venner (sannsynligvis nært nok til å gjøre Jimmy sjalu, selv om han og Choe gifter seg). Kreftene hans begynner å ta mer og mer over, så Davis-personligheten forsvinner mer eller mindre og Doomdsday-personligheten tar over.

Lenke til kommentar

Svar til thecrow77:

 

 

 

 

Høres ikke helt gærn ut. Eneste jeg vil legge til er tvilen om det blir noe bryllup. Uansett hvor god Chloe er, både lojal og trofast, kunne jeg ikke legge merke til hvor "flørtete" hun var i scenene med Davis. Spesielt når hun skulle skifte lyspæren og Davis hjalp henne, fikk jeg et inntrykk av at det vil/kan skje noe mer videre. Kan hende jeg er helt på bærtur men denne er hva jeg syns.

 

 

 

Lenke til kommentar

Angående Chloe, Kimmy og Doomsday:

Ign har et intervjue med Allison Mack der hun bekrefter at Chloe og Jimmy forbereder bryllup, så man skal ikke se bort fra at de blir gift. Hun bekrefter også at Chloe og Davis har et godt forhold (som venner), så det blir en lite trekant drama der, selvsagt.

 

http://tv.ign.com/articles/910/910813p1.html

 

 

 

For øvrig fant jeg et ganske interessant rykte på movieweb angående Chloe og en gammel kjenning...

 

Kort tid etter bryllupet begynner Chloe å oppføre seg litt merkelig, så mye tyder på at Brainiac har tatt kontroll over henne. Det igjen er bare starten på problemene...

 

http://www.movieweb.com/news/NEKT2MPMz3suON

 

Dette er bare et rykte, men det sier litt når ryktet kommer fra Mike Ausiello, en kjent reporter som stadig finner ny informasjon om mange serier.

 

http://ausiellofiles.ew.com/2008/09/ask-ausiello--3.html (-> Obs! Denne siden har mange spoilere til mange serier, inkludert den fra Smallville. Les på eget ansvar.)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...