Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Må si meg fornøyd med starten på sesong 8. Endelig er Lana ute, slipper vi alt det tullet. Litt synd at Lex forsvant ettersom jeg liker Michael Rosenbaum. Ellers er jeg enig med flere at det fint å se at forholdet mellom Lois og Clark utvikles. Håper inderlig Injustice League og Justice League vil være med mye fremover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lex? Tja.... kanskje, kanskje ikke. Om det faktisk er Lex som har krystallen og la igjen den beskjeden har vi jo de åpenbare spørsmålene om hvordan han fikk tak i den og hvorfor han ikke er tilbake ennå.

 

Dessuten vet jeg bestemt at jeg har sett en rød X som symbol før. Mener Teen Titans sloss mot en som kalte seg Red X, og i Earth 2 (om jeg ikke husker feil) hadde vi en Superman X. Mener denne igjen hadde en sammenheng med Brainiac, noe som kan stemme med Chloe's nye evner. Men dette er bare ren gjetting, selvsagt.

 

 

Om hun "nye" dama:

 

Har vi sett det siste til Maxima? Jeg tviler sterkt. I tegneseriene var hun på jakt etter en make, og selvsagt er Clark den eneste som passer. Men der ble hun etterhvert snill og ble med i JLA. Kanskje vi ser noe lignende i Smallville? Jeg håper... Men nå da vi har en fullt bruktbar JLA i Smallville, hvor er Wonder Woman og Batman? Var ikke Bruce Wayne med i en episode?

 

har ikke sett noe til bruce wayne i smallville selv enda, MEN lois ga et sterkt hint til batman i en episode i denne sesongen der hun referer bruker navnet batboy når hun snakker til clark da hun vel skulle komme med en spøk om kappekledde helter virket det som.

Lenke til kommentar

For det første, så heter hun Lois. En slik Smallville-fan som deg burde vite bedre.

 

For det andre, er jeg enig med deg. Denne episoden var grei nok. Tok for seg en klassisk klisje om at når to mennesker er skapt for hverandre, så holder de sammen uansett hva som skjer til slutt likevel. Jeg ble litt overrasket når Lois sa det hun sa og det ikke kom ut som løgn. De prøver helt klart å forberede kjærligehten mellom Clark og Lois, men jeg syns det er i tidligste laget. Hvis man skal se korrekt på det, blir de ikke sammen før Clark blir Supermann.

 

En annen ting er forholdet mellom Oliver og Mercer. Det som skjedde kom helt plutselig på meg. Men hu er en isdronning som vanlig. Begynner å mislike ho og håper hun får som fortjent snart. Det beste hadde vært om denne X viste seg og tok seg av henne. Forøvrig håper jeg ikke de drøyer altfor lenge med den. Greit at h*n ikke ble nevnt nå, men i neste episode bør det være noe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Begynner å ta seg opp nå. Personlig synes jeg dette er den beste sesongen til nå. Null Lana, en forbedret Lex, mange superskurker og mye moro, og ennå er vi ikke engang halvveis i sesongen. Gleder meg til de siste episodene. :D

 

 

Likte spesielt at Kara endelig dukket opp igjen. Riktignok bare for denne episoden, men nå da hun er ute av Phantom Zome ("Who names these things?") :p kan hun dukke opp når som helst. Neste sesong, kanskje? Spin-off? Vi kan jo håpe...

 

Lenke til kommentar
Begynner å ta seg opp nå. Personlig synes jeg dette er den beste sesongen til nå. Null Lana, en forbedret Lex, mange superskurker og mye moro, og ennå er vi ikke engang halvveis i sesongen. Gleder meg til de siste episodene. :D

 

 

Likte spesielt at Kara endelig dukket opp igjen. Riktignok bare for denne episoden, men nå da hun er ute av Phantom Zome ("Who names these things?") :p kan hun dukke opp når som helst. Neste sesong, kanskje? Spin-off? Vi kan jo håpe...

 

Kjekt med litt Kara ja :)

Spin off kan bli bra :):(

 

Trailer neste:

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...