Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

thecrow77

Mulig Jor-El ikke brøyt inn siden dette liksom var skjebnen? Jor-El vil sikkert beskytte sønnen sin, men kanskje dette er ment som en slags "ultimat test" før Clark er klar til å bli Superman? Er iallefall det jeg kom frem til...

 

 

 

Isåfall blir han aldri superman, aldri sett noen feile så hardt.

Dårligste sesongavslutning jeg noen gang har sett, av alle serier.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja forsåvidt en spennende episode men er litt sånnn typisk sesongavsluttning. Man sitter som ett spørsmålstegn på hvordan det gikk med det forskjellige folkene og hva som skjer videre. Da blir det vell bare en lang ventetid til neste sesong starter før vi får vite noe stor mer.

Lenke til kommentar

Angående sluttscenen

 

Mulig Jor-El prøvde å teste Clark, men det gikk jo til helvete for å si det mildt. Problemet er jo at om han prøvde å teste Clark og Clark feilet, hvorfor grep ikke Jor-El inn selv for å redde festningen og seg selv? Det siste vi så var jo at hele festningen eksploderte eller forsvant (er litt usikker akkurat hva som skjedde), så Jor-El er nok borte. Husk også at kontrakten til de originale skuespillerne gikk ut etter denne sesongen, så det er mulig Jor-El ikke kommer tilbake. Nå har han jo bare hatt gjesteroller, men han har da vært en viktig del av serien ganske lenge. Var ikke han med allerede i første sesong?

 

Men alt i alt var det ikke en så ille sesongavslutning. Den forrige var mye dårligere. Bizarro dukket opp og ødela demningen, og Lex holdt på å drukne. Men bortsett fra det skjedde det fint lite av interesse. Chloe fikk jo litt problemer, men hva så? Om vi først får vite at hun har superkrefter trodde jeg ikke akkurat at kreftene hennes lar henne begå selvmord for å redde noen andre. ;)

 

Det igjen reiser et annet spørsmål mens jeg husker det. Har Chloe fortsatt kreftene sine? Brainiac prøvde den hjernegreia på henne, men det gikk ikke helt etter planen. Noe skjedde med ham og tappet ham for krefter, men overtok han kreftene til Chloe og gjorde henne normal? Om han gjorde det får vi enda et spørsmål. Greit Brainiac er død nå (både Chloe og Lana ble normale igjen, noe som tyder på det), men kan han likevel komme tilbake? Selv om alle klonene hans er borte kan han jo ha overtatt kreftene til Chloe. Hun kan redde folk fra å dø, så hva om Brainiac bruker de kreftene på seg selv? Alle tror han er død, men det er jo ikke akkurat første gang. ;)

 

Lenke til kommentar

Jeg bare elsker denne serien! Lex Luther er rett og slett en genial karakter! Det samme kan man si om Lionel. Tom Welling gjør en god prestasjon som Clark Kent. MEN Kristin Kreuk er ikke mye og skryte av nei.

 

Når det gjelder spilletiden hennes:

 

 

Men hun får mindere episoder neste sesong

 

 

Michael Rosenbaum får vi nok se mer til i framtiden. Jeg håper at han blir å se i flere badguy roller. Der ser han ut til å kose seg!

Lenke til kommentar

 

Details for Season 8:

 

Additionally, two new villains will join the cast of characters on "Smallville" this season: the legendary, unstoppable Doomsday, and a female antagonist who will challenge Clark in ways never before imagined. Casting is underway for both roles.

 

Doomsday: In season eight, Clark will face his ultimate challenge with the appearance of the legendary, unstoppable destroyer Doomsday, who appears on "Smallville" for the first time. As comic book fans know, Doomsday is notorious for being the only character in the DC Comics universe to have killed Superman.

 

Female villain: Doomsday won't be Clark's only nemesis in the upcoming season. The executive producers are tight-lipped about a new female villain they will be introducing, but they can say she will be familiar to many fans and will set her sights on Clark in ways Lex never could. Intelligent, brilliantly manipulative, and dangerously sinister, our gorgeous new villain has one more weapon in her arsenal: Her mutual attraction with Clark may prove to be as deadly as kryptonite for him.

 

Lenke til kommentar

Anbefaler "Sorority Boys" til Rosenbaum-fans. Riktignok så spiller han en ufyselig drittsekk som etterhvert kommer på bedre tanker, men det funker. Det er ikke en søt, lettbent romantisk komedie, så hvis det er alt man har mage til så styrer man unna.

 

Og sesongavslutningen på TVNorge (aner ikke hvilken sesong det er) var ok, men ikke mye til cliffhanger da

 

det er vanskelig å tro at Clark og Lex skulle bukke under.

 

Lenke til kommentar

Kara spoiler info !

 

Laura Vandervoort Out For Season 8

Many online sources are confirming that Laura Vandervoort (Kara) will not be returning as a series regular in Season 8. This confirms speculation that surfaced when she was not on the cast list in the CW's press release.

 

When we last saw Kara, in "Arctic," she was somewhere within the Phantom Zone.

 

"They announced the cast... and I'm not a part of it," Vandervoort told TV Guide's Matt Mitovich. "We were all surprised when they chose not to bring me back as a regular, but I'm sure I'll be back for one or two [episodes]!"

 

Vandervoort seems to have a good attitude about the whole thing. "The show is about Clark Kent, and I was honored to be a part of it. I mean, my character became more than it was supposed to be. She ended up sticking around the entire season," she told Ausiello.

 

 

Oppdadert spoiler stuff som nAD postet for 3 dager siden:

 

kryptonsite.com

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Sant det GullApe :D Synd at hun ikke kommer tilbake. Var skikkelig eyecandy ;)

 

Har forresten begynt å se serien på nytt igjen. Kommet til sesong 3 episode 3. Jeg tror jeg må kjøpe meg alle sesongene på DVD! Er så mye ekstramateriell jeg vil ha :D Har sett en del klipp på YouTube. Michael Rosenbaum overrasket meg da jeg så det første "behind the scenes"-klippet med han :p Skikkelig morrofugl.

 

EDIT:

En av mine favorittscener fra Smallville :p

Se filmen hos Youtube

 

Tom har utviklet seg bra utover i sesongene. Han overbeviser og spiller nervøs godt i klippet over ;)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...