Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JLA har sine egne hemmelige identiteter, så de blir nok ikke å si noe. Oliver hjalp til og med å gi ham en ny identite. Pete ser vi neppe noe mer til, og Lana Lex har sannsynligvis fått hukommelsestap når de dukker opp igjen. ;)

 

Har for øvrig begynt å lese seriene med Doomsday igjen og startet selvsagt med Death Of Superman. Om Smallville-versjonen av Doomsday blir i nærheten like kul kan det bli en meget bra sesongavslutning... ;)

Lenke til kommentar
og Lex

Hans eksistens er vell framleis ein usikkerhet.

 

neh, han skal jo levere senere så må jo komme tilbake

 

hva mener du med det?

 

dog så vet vel alle at han skal ha en episode eller 2.

Heck Lana skal jo ha 4 (tror jeg det er) episoder i år.

 

Og ryktene går om sesong 9, Smallville har vistnok nok seere til at de vil kjøre på mere....

Lenke til kommentar

Måtte jeg gjette vil jeg tippe Doomsday dukker opp i en av de siste episodene og sloss mot Clark. Det går nok ikke så bra, så Justice League dukker opp og hjelper ham. De stopper Doomsday for en stund, og Clark innser han ikke er sterk nok om han må beskytte alle sammen og identiteten sin samtidig. Clark forsvinner, Doomsday dukker opp, Justice League sliter og Superman dukker opp. (med maske, sannsynligvis).

 

Men det er bare gjetting. For øvrig er Maxima med i JLA i tegneseriene, så jeg vil tippe hun dukker opp igjen. Kanskje hun hjelper til med å stoppe Doomsday for å redde "maken" sin? ;)

Lenke til kommentar
herregud så bra episode, helt drøyt. 10 av 10

Endelig sett den ferdig :D synes Smallville virkelig har tatt seg opp sterkt denne sesongen. Det vi så av Doomsday synes og være bra. blir spennende og se hva som skjer med Chloe..

 

jeg tror

 

 

At hun dør i slutten av sesongen. Stort sett fordi hun ikke er endel av Superman universet.

 

Lenke til kommentar

Glimrende episode. Kan nesten ikke vente en hel uke. Spent på hva som vil skje fremover.

 

 

 

Veldig fin gjensyn med Lana. Istedenfor drama og Clark/Lana kjærlighet fikk vi se en asskicking og en sterk jente. Veldig synd med Chloe, men var på tide at noe skjedde med henne. Jeg tipper hun vil være den første Clark og gjengen ikke vil klare å redde. Tror også hennes offer vil være det siste mot Superman-universet.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...