Gå til innhold

Saints Row, lanseringsdato!


Anbefalte innlegg

På de fleste nettsider står det at Saints Row til Xbox 360 kommer 29. september 2006. Men Aaron Lemay (som er Associate producer) har selv sagt at det kommer 29. august.

 

Med dette tror jeg han mener USA-lansering, men på bl.a ToTheGame står det at det kommer 29. september i UK.

 

Er det slik at spillet kommer 1 måned senere til europa, eller har bare ikke nettsidene fått det med seg at det skal komme i august, og det vil bli sluppet i europa et par dager etter USA-lansering som vanlig?

 

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På de fleste nettsider står det at Saints Row til Xbox 360 kommer 29. september 2006. Men Aaron Lemay (som er Associate producer) har selv sagt at det kommer 29. august.

 

Med dette tror jeg han mener USA-lansering, men på bl.a ToTheGame står det at det kommer 29. september i UK.

 

Er det slik at spillet kommer 1 måned senere til europa, eller har bare ikke nettsidene fått det med seg at det skal komme i august, og det vil bli sluppet i europa et par dager etter USA-lansering som vanlig?

 

Noen som har peiling?

6137180[/snapback]

 

Nei har ikke peiling på lanseringsdatp. Hvordan blir egentlig dette spillet? Veldig likt GTA? Blir spennende å se. Har kun sett en videodemo for et halvt år siden.

Lenke til kommentar

Å jaggu er det godt MS sikra seg den GTA dealen ;) Men ja, alle spill som mkommer i 3.person,som inneholder biler og byer etc. blir automatisk sammenlignet med GTA. Prøv å se spillet slik det er. Det virker som det bare er meg som ikkje er blitt grepet av GTA nøya? Fantastiske spill er det nok.

Lenke til kommentar

Det er riktignok en GTA-klone men kan jo være bra moro for det.

 

I tillegg er det multiplayer og så har jeg hørt at de skal gjøre noe moro med radiostasjonene; en av stasjonene skal være 'up to date' og det er snakk om at de skal endre innholdet på denne (via Live selvfølgelig) flere ganger i løpet av det første halvåret spillet er på markedet. Hvem vet; kanskje de tar den helt ut og lager nye 'nyhetssnutter' som hentes ned automatisk på en av kanalene flere ganger i uken med 'ordentlige' nyheter - det hadde jo vært kult.

 

Ellers er jeg enig i at GTA trenger litt nye impulser: Har rundet San Andreas men jeg synes det var rett og slett for kjedelig i forhold til f.eks. Vice City (som jeg liker best av de som har kommet til nå). San Andreas var kanskje rett og slett for stort (noe som jo er sjelden når det gjelder spill...)

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
I tillegg er det multiplayer og så har jeg hørt at de skal gjøre noe moro med radiostasjonene; en av stasjonene skal være 'up to date' og det er snakk om at de skal endre innholdet på denne (via Live selvfølgelig) flere ganger i løpet av det første halvåret spillet er på markedet. Hvem vet; kanskje de tar den helt ut og lager nye 'nyhetssnutter' som hentes ned automatisk på en av kanalene flere ganger i uken med 'ordentlige' nyheter - det hadde jo vært kult.

 

det hadde jo vært drit rått!! jeg gleder meg til dette spillet og GTA: IV

Lenke til kommentar
I tillegg er det multiplayer og så har jeg hørt at de skal gjøre noe moro med radiostasjonene; en av stasjonene skal være 'up to date' og det er snakk om at de skal endre innholdet på denne (via Live selvfølgelig) flere ganger i løpet av det første halvåret spillet er på markedet. Hvem vet; kanskje de tar den helt ut og lager nye 'nyhetssnutter' som hentes ned automatisk på en av kanalene flere ganger i uken med 'ordentlige' nyheter - det hadde jo vært kult.

 

det hadde jo vært drit rått!! jeg gleder meg til dette spillet og GTA: IV

6155720[/snapback]

 

Det neste blir vel at du sier du gleder deg til Crackdown også... Enda en GTA klone på 360. Nei, drittlei disse spillene nå. Skal bli godt med PS3 og slippe alt dette tullet.

Lenke til kommentar
Ja folk kan da glede seg til ka pokker de vil vel uten at du skal gå rundt å prate dritt om alle spill som inneholde 3.person,biler og ein by?  :whistle:

6156989[/snapback]

 

1. Trykk på 'malkin'

2. velg inorér bruker

3. Trykk oppdater liste

4. Lev lykkelig til han evt dukker opp igjen som 'Kozlov' eller noe liknende, i såfall gjenta prosedyren fra punkt 1

 

Edit: God nyhet, virker som personer man har på ignore ikke dukker opp i quotes heller. Dette må jo være det beste som har skjedd siden brødskiva.

Endret av arnegn
Lenke til kommentar
Ja folk kan da glede seg til ka pokker de vil vel uten at du skal gå rundt å prate dritt om alle spill som inneholde 3.person,biler og ein by?  :whistle:

6156989[/snapback]

 

Man må vel få lov til å uttale seg om sin misnøye over alle disse kopiene og all uoriginaliteten uten å bli hakket på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...