Gå til innhold

Saints Row, lanseringsdato!


Anbefalte innlegg

I tillegg er det multiplayer og så har jeg hørt at de skal gjøre noe moro med radiostasjonene; en av stasjonene skal være 'up to date' og det er snakk om at de skal endre innholdet på denne (via Live selvfølgelig) flere ganger i løpet av det første halvåret spillet er på markedet. Hvem vet; kanskje de tar den helt ut og lager nye 'nyhetssnutter' som hentes ned automatisk på en av kanalene flere ganger i uken med 'ordentlige' nyheter - det hadde jo vært kult.

 

det hadde jo vært drit rått!! jeg gleder meg til dette spillet og GTA: IV

6155720[/snapback]

 

Det neste blir vel at du sier du gleder deg til Crackdown også... Enda en GTA klone på 360. Nei, drittlei disse spillene nå. Skal bli godt med PS3 og slippe alt dette tullet.

6156972[/snapback]

Crackdown er laget/produsert/whatever av skaperen bak gta serien. BURN! :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man må vel få lov til å uttale seg om sin misnøye over alle disse kopiene og all uoriginaliteten uten å bli hakket på.

6157168[/snapback]

 

Bonuspoeng for valg av navn. Men for en som tydeligvis hater alt som har med spill å gjøre så bruker du overraskende mye tid på å snakke om det. Hva spiller du om dagen som du synes er gøy?

Lenke til kommentar
Ja folk kan da glede seg til ka pokker de vil vel uten at du skal gå rundt å prate dritt om alle spill som inneholde 3.person,biler og ein by?  :whistle:

6156989[/snapback]

 

1. Trykk på 'malkin'

2. velg inorér bruker

3. Trykk oppdater liste

4. Lev lykkelig til han evt dukker opp igjen som 'Kozlov' eller noe liknende, i såfall gjenta prosedyren fra punkt 1

 

Edit: God nyhet, virker som personer man har på ignore ikke dukker opp i quotes heller. Dette må jo være det beste som har skjedd siden brødskiva.

6157020[/snapback]

da går man jo glipp av mye morro da, men kanskje det hadde vært en ide?

Lenke til kommentar
I tillegg er det multiplayer og så har jeg hørt at de skal gjøre noe moro med radiostasjonene; en av stasjonene skal være 'up to date' og det er snakk om at de skal endre innholdet på denne (via Live selvfølgelig) flere ganger i løpet av det første halvåret spillet er på markedet. Hvem vet; kanskje de tar den helt ut og lager nye 'nyhetssnutter' som hentes ned automatisk på en av kanalene flere ganger i uken med 'ordentlige' nyheter - det hadde jo vært kult.

 

det hadde jo vært drit rått!! jeg gleder meg til dette spillet og GTA: IV

6155720[/snapback]

 

Det neste blir vel at du sier du gleder deg til Crackdown også... Enda en GTA klone på 360. Nei, drittlei disse spillene nå. Skal bli godt med PS3 og slippe alt dette tullet.

6156972[/snapback]

Crackdown er laget/produsert/whatever av skaperen bak gta serien. BURN! :tease:

6157351[/snapback]

Han er en av skaperne bak Lemmings også!

 

plus... i motsettning til Saints Row ser det ut som Crackdown faktisk har et par originale ideer å komme med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...