Gå til innhold

battlefield 2 oppskrytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke spesiell god fysikk motor,litt chocky,det er pent å se på og kan være gøy å spille,dårlig oppfølger till det første spillet,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alle som spiller BF2 driter egentlig i om spillet er pen, fysikkmotoren er brilliant og det første spillet var bedre eller ikke. Vi som spiller BF2 er opptatt av ping, flyt, overta flest flagg og ha det gøy!

Endret av überGoliath
Skrevet (endret)

litt chocky? choppy? dårlig fly? hva mener du egentlig her? dårlig ytelse = du har spillet innstillt på for høye settings i forhold til din maskinvare...

du sier jo egnetlig selv hvorfor folk spiller det

det er pent å se på og kan være gøy å spille
Endret av MrLee
Skrevet

Battlefield 2 er ett perfekt middel for å komme i drithumør og bli en psykotisk morder. Det spillet er så ræva designa at finske designere begynner å lure på hva som skjer egentlig. Er bare mas og kjas og stathoring 24/7.

Skrevet

Jeg spilte litt BF2 i stad, etter noen ukers pause med Oblivion.

Ble overrasket over hvor pent det ser ut, hvor godt det flyter, hvor moro det er osv. osv...

Sammenlign spillet med et som er like stort, omfattende og fartsfylt. Det skal godt gjøres!

Skrevet (endret)
det jeg sier er at jeg syns fysikken er  grei men også rar/svak/dårlig flyt..

6111151[/snapback]

da har du som tidligere nevnt sannsynligvis for svak hardware for de innstillingene du spiller på, eller så har du rett og slett for dårlig hardware til å spille det skikkelig selv på minimum. For at det er dårlig fly og dårlig fysikk i BF2 er iallefall ikke min opplevelse. Sant nok, det har kanskje ikke samme imponerende fysikk som f.eks, Ghost Recon Advanced Warfighter, men så må du huskepå at dette spillet er ment å spille 64 på en gang, samt at det allerede er over ett år gammelt.. :=)

Endret av MrLee
Skrevet

Syns ikkje at BF2 har fått så mykje skryt på dei felta du nemner eg. Så nei, Battlefield 2 er ikkje oppskrytt.

For øvrig skal tråden i "Spillforum - for de mest omdiskuterte > Battlefield". Tråd flyttes.

Skrevet

Spillet er gøy, men avhenger veldig av hvem du spiller med. Noen av de beste online FPS opplevelsene har jeg fra BF2 med et skikkelig squad som samarbeidet og snakket over VOIP. Men tragiskt nok er det som regel totalt uorganiserte lag der alt går ut på å høste medaljer og score. :(

Men må støtte jrdn når det gjelder fysikken, det er bare noe som ikke stemmer med den. Merker det spesiellt på ragdollen, det ser ut som den er i konstant lagg, og likene flyr usannsynelig langt.

Skrevet

Ja, jeg vil si det er oppskrytt. Min nabo anbefalte det til meg. Han sa han skulle spille med meg. Greit nok det, men blir fort kjedelig i lengden. Stoppet opp på Seargant rank, mere ble det ikke. Naboen min spiller ikke mere han heller, han sluttet før jeg begynte å spille.

Så, det er nok populært, det er det som fenger publikum. Men det bør ikke bli oppskrytt.

Skrevet

Battlefield 2 er et LAGSPILL.

Å spille dette uorganisert public sier jo seg selv da at det ikke blir all verden.

Vil dere spille Battlefield 2 slik det er ment, med godt teamplay, så meld dere inn i en klan.

Skrevet
For å si det enkelt: BF2 blir ikke skikkelig gøy (i lengden) før du joiner en klan. Samme hvor god klanen er, bare miljøet er topp! ;)

6111796[/snapback]

Nemlig.

Bare se på Zevs sin klan. Null skills men supert miljø :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...