Gå til innhold

Fantastisk billig gadget-butikk


Anbefalte innlegg

Heisan folkens noen av dere har kommet med noen unike nettbutikker, det er kult :-)

Kan noen fler komme opp med slike butikker??

Kan vi få denne tråden sticky eller er det en måte å lage noe slags webshopguide for utlandet med karakter akkurat som den Norske vi har??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisan folkens noen av dere har kommet med noen unike nettbutikker, det er kult :-)

Kan noen fler komme opp med slike butikker??

Kan vi få denne tråden sticky eller er det en måte å lage noe slags webshopguide for utlandet med karakter akkurat som den Norske vi har??

6297561[/snapback]

Hadde vært fint med en post, der folk kommer med sine utenlanske butikker, og trådstarter legger dem i første post slik at man slipper å bla seg i hel, gjennom 77 sider....

 

Må prisene multipliseres med ca. 6 (amerikanske $) eller hong kong $ som har hvilken kurs ?

 

Mvh

Kjetil

6297660[/snapback]

Tror det er amerikanske, regn ut på xe.com

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
Da har jeg fått 2 stk bluetooth (heldigvis ikke rekomandert). Noen som har funnet oppdaterte drivere til denne? De som fulgte med fungerte ihvertfall ikke på første forsøk (Hmmm hvorfor skal bluetooth være så sært, har aldri fått en plug&play når det gjelder bluetooth)

6290207[/snapback]

 

Plugga denne (den billige blå, ikke den tynne) i ubuntu-boksen min og fungerte automagisk av seg selv. Har aldri hatt en bluetooth dongle som ikke har fungert på samme problemfrie viset.

 

Simen

Lenke til kommentar

Sånn, nå er mail sendt til venner og kjente med info om ledshopp og link til denne tråden(for erfaringer...alltid skummelt med ny butikk som er knallbillig).

 

Får nesten lyst til å le når jeg ser prisene og tenker free shipping...

 

edit:

 

 

men folkens...hva om dette er et forsøk på kortsvindel ?

De prisene er jo billige de, men når de slenger med gratis flyfrakt!, så får det meg til å tenke litt...

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Folk har jo fått det der har bestilt fra LED Shoppe, så da regner iallfall jeg med at det er sikkert nok.

6298243[/snapback]

 

joda, men hva om de på ledshoppe gjør svindelen 3 eller 6 måneder etter at kortet er brukt ?

 

Jeg bare spør, for noen sa en gang at ingenting er gratis, og dette er så og si gratis etter min mening(hvordan får de til gratis fly frakt uten å gå konk ?)

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Det var jo knallbillig der. :D Clas Olsson, biltema og Elfa kan bare gå og legge seg om dette funker bra.

 

Redigert: Det ser ut som det fungerer bra etter å ha lest tilbakemeldingene i tråden her. For å oppsummere litt:

 

carwash (fikk varene etter 19 dager - har bestillt og fått varene flere ganger før)

olern (fikk varene etter 13 dager)

Knutgrus (fikk varene etter 19 dager)

PROuser (fikk varene etter 20 dager)

graastein (fikk varene etter 17 dager)

ekm (fikk varen etter 20 dager - har bestillt og fått varene flere ganger før)

zeph (fikk varene etter 8 dager)

Lenke til kommentar
www.cellphoneshop.net og coupon: freeship - gir deg gratis frakt :) - kan ikke brukes med andre koder da men... hva som lønner seg får man bare regne seg frem til.

6163606[/snapback]

 

Artig, jeg kan kjøpe handsfree til min nokia 3200 og bruke den freeship-koden...totalt til meg: 18 kr..... :dontgetit:

 

Det er til å le av !

 

 

Skulle tro det var forbruksvare borti der...sinnsykt billig !

Lenke til kommentar
Knutgrus: Kan du prøve det i stummende mørke og se om det blir noe bilde?

6297476[/snapback]

 

Har ikke mulighet til å prøve i stummende mørke. Men testa i gårkveld. Så mørkt som det blir i Oslo nå for tiden. Men jeg så ingenting. Kun skikkelser av trær. Glemmte å ta bilder for å vise dette.

 

Noe som er enda værre er at når jeg holder det ut vinduet, blir det for skarpt. Bildet blir overeksponert. (Skal komme tilbake med screens av nattmodus i kveld).

 

 

Lenke til kommentar
Folk har jo fått det der har bestilt fra LED Shoppe, så da regner iallfall jeg med at det er sikkert nok.

6298243[/snapback]

 

joda, men hva om de på ledshoppe gjør svindelen 3 eller 6 måneder etter at kortet er brukt ?

 

Jeg bare spør, for noen sa en gang at ingenting er gratis, og dette er så og si gratis etter min mening(hvordan får de til gratis fly frakt uten å gå konk ?)

6298375[/snapback]

 

:no:

 

Dette kan jo også betales via paypal, og da er jo ditt kortnummer helt sikkert(i teorien i alle fall :whistle: )

Lenke til kommentar

:thumbup:

 

Jeg har brukt Mastercard

 

Veldig godt fornøyd..

Bestiller aldri for over 200 kr, dermed slipper jed moms og gebyrer i norge!

 

Kjempefornøyd! flere varer underveis!

 

Ledshoppe lenge leve!!

Der har norske bedrifter noe å lære!

 

Men haugenbok.no har faktisk fri frakt og ingen gebyrer!! bra!!

 

:D

Lenke til kommentar
Heisan folkens noen av dere har kommet med noen unike nettbutikker, det er kult :-)

Kan noen fler komme opp med slike butikker??

Kan vi få denne tråden sticky eller er det en måte å lage noe slags webshopguide for utlandet med karakter akkurat som den Norske vi har??

6297561[/snapback]

 

Det er i boks!

sjekk Her!

Lenke til kommentar

Jeg brukte også paypal - selger man via paypal skal man muligens være litt obs, men kjøpt via paypal har jeg aldri hatt problemer med. Og blir jeg svindlet så må paypal være med på greia, det er kun de som har kredittkortnummeret mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...